Внесок у захист довкілля: Lenovo планує отримувати 90% електроенергії з поновлюваних джерел

Внесок у захист довкілля: Lenovo планує отримувати 90% електроенергії з поновлюваних джерел

Компанія Lenovo опублікувала Звіт про екологічну, соціальну та управлінську діяльність (Environmental, Social and Governance (ESG) Report) за 2020/21 рік.

У документі проаналізовано п'ятнадцятий рік діяльності Lenovo у сфері сталого розвитку та визначено плани на майбутнє. Компанія прагне досягти операційної досконалості в усіх екологічних, соціальних та управлінських аспектах діяльності, щоб боротися з проблемами та викликами “нової реальності”.

Сталий розвиток: внесок Lenovo у захист довкілля

Компанія Lenovo оголошує про нові цілі зі скорочення викидів CO2, які допоможуть мінімізувати вуглецевий слід і пом'якшити наслідки зміни клімату. Мета компанії – впродовж наступних п'яти років отримувати 90% електроенергії, яка необхідна у глобальних операціях, із поновлюваних джерел й усунути один мільйон тонн викидів парникових газів із ланцюжка постачань.

Також Lenovo починає прокладати шлях до стратегії “нульових показників”, адже ініціатива “Науково обґрунтовані цілі“ (SBTi) обрала компанію в якості партнера для проведення випробувань за методологією досягнення нульового рівня викидів. Минулого року, після виконання цілей зі скорочення викидів на 2020 рік, корпорація оголосила про нові задачі, спрямовані на скорочення викидів до 2030 року, які схвалила SBTi. До цих цілей належать скорочення викидів парникових газів рівня 1 і рівня 2 на 50% та зниження інтенсивності викидів на 25% у трьох основних сферах діяльності: виробництві продукції, постачанні та транспортуванні.

Компанія Lenovо не лише відстежує викиди власного глобального бізнесу, а й допомагає користувачам у всьому світі зменшити їхній вуглецевий слід шляхом підвищення енергоефективності пристроїв. До 2030 фінансового року компанія планує підвищити енергоефективність настільних комп'ютерів і серверів на 50%, а ноутбуків і продукції Motorola — на 30%.

Окрім підвищення енергоефективності пристроїв, компанія використовуватиме екологічні матеріали та мінімізуватиме кількість відходів завдяки інноваціям у дизайні продукції та пакуванні. Lenovo звітує, що у 2020 році корпорація використала у нових пристроях майже 6 мільйонів кілограмів перероблених пластмас, з яких близько 4 мільйонів – матеріал вторинної переробки 103 найменувань з асортименту, які були у використанні споживачів. У майбутньому компанія й далі застосовуватиме екологічно чисті матеріали та планує перехід до економіки замкненого циклу. До 2025 року компанія Lenovo прагне запровадити наступні оновлення:

  • 100% ПК міститимуть матеріали вторинної переробки;
  • 100% продукції й аксесуарів для смартфонів не міститимуть ПВХ та бромованих вогнестійких добавок (BFR);
  • 90% пластикового пакування для ПК і 60% пакування для смартфонів будуть виготовляти з перероблених матеріалів;
  • забезпечити переробку та повторне використання 363 мільйонів кілограмів виробів, що вийшли з ужитку, та використати у виробництві 136 мільйонів кілограмів пластмас, перероблених після споживання.

Забезпечення соціального впливу на робочому місці та поза ним

Соціальний вплив має вирішальне значення для будь-якої ESG-стратегії. У 2020/2021 фінансовому році компанія Lenovo здобула ряд важливих нагород у розвитку корпоративної культури: вчетверте отримала найвищу оцінку за Індексом корпоративної рівності Фонду Human Rights Campaign, увійшла до списку компаній, що надають кращі робочі місця для інноваторів за версією Fast Company, та була визнана одним із кращих місць для роботи за версією HR Asia.

У компанії розуміють важливість різноманітності та інклюзивності на всіх рівнях. У Lenоvo усвідомлюють, що це одна з найбільших переваг, що допомагає рухатись уперед, саме тому компанія впроваджує низку змін у цьому напрямку: від збільшення кількості недостатньо представлених меншин серед керівників до розширення підрозділу з диверсифікації продуктів (Product Diversity Office, PDO). До 2025 року в корпорації планують:

  • збільшити представництво жінок на керівних посадах до 27% (з 21% у 2020 році);
  • збільшити кількість недостатньо представлених меншин на керівних посадах у США до 35% (з 29% у 2020 році);
  • забезпечити перевірку 75% продукції Lenovo експертами з інклюзивного дизайну через підрозділ із диверсифікації продуктів, щоб переконатися, що вони підходять усім.

Крім того, компанія бере на себе відповідальність за соціальний вплив у межах колективу та підтримує громади, у яких живуть і працюють їхні стейкхолдери. Філантропія є основною складовою “розумних” технологій для всіх і була рушійною силою для Lenovo, особливо минулого року. У 2020/2021 фінансовому році компанія надала 15 мільйонів доларів педагогам, громадським лідерам і благодійним організаціям для підтримки змін, спричинених пандемією. Під час щорічного “Глобального місяця служіння” у жовтні минулого року співробітники Lenovo з усіх куточків планети об'єдналися та організували рекордні 132 волонтерські проєкти, провели понад 19 тисяч годин волонтерської роботи, здійснили безпосередній вплив на майже 40 тисяч людей в усьому світі. Мета компанії – здійснити позитивний вплив на 15 мільйонів людей і повністю змінити мільйон життів за допомогою філантропічних програм і партнерств до 2025 фінансового року.

comments powered by Disqus
 
Top