Сталий розвиток й інновації: Lenovo звітує про рекордні показники

Сталий розвиток й інновації: Lenovo звітує про рекордні показники

Компанія Lenovo Group звітує про рекордні результати за перший квартал 2021/22 фінансового року.

Продуктивність Lenovo забезпечила значне покращення рентабельності рік до року: дохід до сплати податків зріс майже вдвічі та сягнув $650 млн (зростання на 96%). Чистий прибуток продемонстрував зростання більше ніж удвічі — на 119%, у той час як маржинальність прибутку сягнула 2,8% — це найвищий показник за багато років. У першому кварталі Lenovo Group звітує про зростання виручки, яка досягла $16,9 млрд — це на 27% більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Можливості, створені прискореною диджиталізацією, інтелектуальною трансформацією й модернізацією пристроїв, інфраструктури та застосунків у всьому світі, стимулюють довгострокове та стабільне зростання рентабельності компанії.

Lenovo Group прагне до сталого росту та підвищення рентабельності усіх підрозділів бізнесу, зокрема у сфері розробки вертикальних й інфраструктурних рішень, преміальних ПК та суміжних пристроїв, що не належать до ПК, такі як планшети, смартфони, вбудовані обчислення й інші смарт-пристрої. Крім того, інновації сприяють збільшенню прибутку та сталому зростанню. У першому кварталі 2021/22 фінансового року компанія збільшила витрати на дослідження та розробку (R&D) на 40% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Протягом наступних трьох років Lenovo буде інвестувати в інновації та подвоїть інвестиції у R&D.

Компанія Lenovo вперше звітує про показники, враховуючи нову структуру бізнес-групи, що була анонсована на початку 2021/22 фінансового року. Вона включає Solutions & Services Group (SSG), Infrastructure Solutions Group (ISG) і Intelligent Devices Group (IDG).

“Прискорена цифрова й інтелектуальна трансформація створила суттєві ринкові можливості в усьому світі. Компанія Lenovo успішно використовує їх — ми перетворюємось із виробника пристроїв у постачальника смарт-послуг і рішень. Це доводять і наші результати: лише в цьому кварталі ми подвоїли рентабельність рік до року, в той час як маржинальність прибутку сягнула максимального показника за багато років, — коментує Ян Юаньцін (Yang Yuanging), Голова ради директорів і генеральний директор Lenovo. — Надалі ми будемо збільшувати інвестиції в дослідження та розробку, прагнучи подвоїти їх протягом наступних трьох років. Ми й далі поліпшуватимемо операційну перевагу та, як і раніше, прагнемо екологічних інновацій і корпоративної відповідальності для досягнення сталого розвитку і стабільного зростання рентабельності”.

Solutions and Services Group SSG: підвищення рентабельності в напрямах, що швидко зростають

Ринок трансформується, тому клієнтам потрібні сучасні ІТ-сервіси, які сприяють розвитку керованих послуг (Managed Service) і сервісних рішень (Solutions Services), а також сегменту “рішення як послуга” (as-a-Service) на основі підписки. У групі зазначають, що до 2025 року обсяг ринку ІТ-послуг становитиме понад $1 трлн.

Ефективність групи в першому кварталі 2021/22 фінансового року: 

  • Виручка підрозділу зросла на 38% у річному обчисленні й сягнула $1,18 млрд завдяки трьом ключовим сегментам групи: послугам підтримки (Support Services), керованим послугам (Managed Services), “рішенням як послуга” (as-a-Service) та вертикальним рішенням (Vertical Solutions). Операційна маржинальність склала 22% — цей показник набагато перевищує традиційну маржинальність на ринку виробників обладнання. 
  • Рентабельність послуг із підтримки зросла майже на три пункти рік до року. Виручка від керованих послуг (Managed Services) і “рішень як послуга” (as-a-Service) продемонструвала двозначне зростання, а вартість контрактів на вертикальні рішення — тризначне зростання в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. 
  • Успіху досягли завдяки угодам із декількома смарт-містами й ритейлерами. Згідно з угодами, клієнти будуть використовувати гібридні хмарні рішення й інтелектуальні рішення Lenovo.

Плани на розвиток: 

  • У зв’язку зі зростанням комерційного сектору, компанія Lenovo планує розширювати послуги з ІТ-підтримки. Щодо “рішень як послуга” (as-a-Service), компанія активно інвестує в можливості, платформи й інструменти для розвитку цього напряму. Також Lenovo нарощує масштаби підрозділу за рахунок створення повторюваних вертикальних рішень із використанням інтелектуальної власності компанії та стратегічного партнерства. 
  • Висока маржинальність ключових сегментів групи SSG сприятиме підвищенню рентабельності всієї Lenovo Group у найближчі роки.

Infrastructure Solutions Group (ISG): прискорене збільшення прибутків і значне зростання відносно ринку квартал до кварталу

Інфраструктура інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) — основа цифрової та інтелектуальної трансформації. За прогнозами, до 2025 року обсяг ринку ІКТ-інфраструктури складе близько $250 млрд. Після інвестування у створення міцного фундаменту, компанія Lenovo займає хорошу позицію на ринку як постачальник ІКТ-рішень повного циклу.

Ефективність групи в першому кварталі 2021/22 фінансового року:

  • ISG звітує про рекордну виручку в $1,8 млрд. Показники випереджають темпи розвитку ринку шість кварталів поспіль, досягнувши найкращих результатів за останні п'ять років.
  • Група займає третю позицію на світовому ринку серверів архітектури x86 і другу в галузі зберігання даних масового попиту.
  • Бізнес-напрями групи з вищою рентабельністю ㅡ системи зберігання даних, програмне забезпечення та гібридні хмарні рішення (Hybrid Cloud Solutions) ㅡ будуть зростати рік до року. При цьому напрям Hybrid Cloud Solutions показав двозначне зростання рік до року. 

Плани на розвиток:

  • Група буде інвестувати в розвиток бізнесу, прагнучи стати найбільшим постачальником рішень для інфраструктури центрів обробки даних за рахунок збільшення інвестицій в периферійні обчислення, гібридні хмарні рішення і конвергенцію хмарних мереж 5G. Компанія буде зміцнювати власні можливості проєктування та виробництва, покращувати ефективність та розширювати стратегічні партнерські відносини, щоб впроваджувати нові рішення.
  • Постійні інвестиції в підрозділ ISG сприятимуть подальшому зростанню рентабельності та загальної конкурентоспроможності бізнес-групи.

Intelligent Devices Group (IDG): рекордний прибуток та подальший розвиток бізнесу, не пов'язаного з ПК

Пандемія змінила спосіб життя й формат роботи багатьох спеціалістів, у результаті чого ПК стали центром цифрового життя. Завдяки цьому цикл оновлення ПК вдалося скоротити, а рівень проникнення пристроїв у повсякдення людей збільшити. Загальний попит на ПК, принаймні до 2025 року, буде залишатися на нинішньому рівні, а комерційний попит швидко досягне докризових показників. Водночас у компанії очікують, що сукупний середньорічний темп зростання ринку (CAGR) Інтернету речей (Smart IoT) зросте на 11% до 2025 року. Також швидко будуть зростати нові можливості в бізнес-напрямах, не пов'язаних із ПК.

Ефективність групи в першому кварталі 2021/22 фінансового року:

  • Перший квартал став рекордним як за показниками прибутку, так і виручки. Прибуток досягнув $1,1 млрд, що на 43% більше порівняно з аналогічним періодом минулого року. Виручка сягнула $14,7 млрд, що на 28% більше рік до року. Це обумовлено поєднанням високих показників ефективності сегментів ПК і зростаючих показників по напрямах, що не пов'язані з ПК, які зараз складають 18% від загальної виручки групи IDG.
  • Середня ціна продажів (Average Selling Price) та рентабельність зростають завдяки постійним інвестиціям у преміальні та інші сегменти ПК, зокрема робочі станції, ігрові, тонкі та легкі пристрої.
  • Lenovo зміцнила показники, перебуваючи на другій позиції на світовому ринку Android-планшетів, а напрям смартфонів показав зростання виручки на 60% рік до року. Наразі цей бізнес-підрозділ є самостійним напрямом із рекордною операційною маржинальністю у майже 5% за квартал.

Плани на розвиток:

  • Компанія Lenovo надалі інвестуватиме у смарт-пристрої, технології основних комплектуючих і обчислювальні платформи наступного покоління.
  • Компанія Lenovo буде використовувати широку клієнтську базу для перехресного продажу продуктів, що не належать до сегмента ПК, для забезпечення сталого зростання рентабельності.

Основні операційні показники та інвестиції в майбутнє

  • У першому кварталі витрати на дослідження та розробку (R&D) зросли на 40% рік до року. Також компанія планує подвоїти інвестиції у R&D протягом наступних трьох років.
  • Нещодавно компанія піднялася одразу на 65 позицій у списку Fortune Global 500 і посіла 159 місце, що є найвищою сходинкою за весь час.
  • Операційна діяльність Lenovo Group і глобальний ланцюжок поставок кращі у своєму класі, що допомагає бізнесу вирішувати поточні глобальні проблеми поставок компонентів.
  • Компанія Lenovo зосереджена на екологічному, соціальному та корпоративному управлінні. Це важливо як для досягнення науково обґрунтованих цілей в області клімату, так і для просування екологічних інновацій; підтримки громад і підприємств, які потребують допомоги у зв’язку з викликами “нової реальності”; розширення можливостей для недостатньо представлених спільнот за допомогою доступу до технологій і STEM-освіти за сприяння Фонду Lenovo. Щорічний звіт Lenovo Group за цим напрямом буде опубліковано у вересні 2021 року. Також нещодавно компанію Lenovo було визнано найкращим місцем для роботи людей з інвалідністю згідно з індексом рівності за версією Disability:IN.
comments powered by Disqus
 
Top