Cisco Lifecycle Advantage. Зв’язок бізнесу з клієнтом

Cisco Lifecycle Advantage. Зв’язок бізнесу з клієнтом

Cisco Lifecycle Advantage дає змогу легко налаштувати регулярну розсилку електронних листів із різного роду повідомленнями, що стосуються обладнання та сервісних контрактів Cisco. Автоматизація подібних завдань, що включає стандартизацію розсилок і кобрендинг із вендором, впливає як на імідж компанії, так і на ефективність її продажів.

Більшість компаній усе ще веде свої бази даних про укладені сервісні контракти, терміни дії ліцензій та парк обладнання замовника в Excel, а розсилка здійснюється менеджером вручну. Авжеж, такий підхід допустимий для невеликих компаній, але для компаній, що збільшуються, масштабуються — це дуже складний процес, який потребує великої кількості кадрів, ресурсів і часу.

Cisco вирішила проблему великих компаній через запуск програми Lifecycle Advantage: вона дає змогу автоматизувати процес інформування замовника щодо продовження сервісів і закінчення строку дії підтримки. Автоматизація подібних завдань, що включає стандартизацію розсилок і кобрен­динг із вендором, впливає як на імідж компанії, так і на ефективність її продажів.

Lifecycle Advantage (LCA) позиціонується як керована компанією-партнером Cisco цифрова програма, яка допомагає вдосконалити відносини із замовниками та збільшити обсяг регулярних платежів завдяки автоматизованому розсиланню електронних листів зі спільним брендингом.

Переваги LCA-програми для партнера

  • Можливість налаштувати автоматизовану розсилку електронних листів своїм замовникам
  • Прогнозованість подальших відносин із замовником (за наявності зворотного зв’язку)
  • Збереження і збільшення прибутку завдяки своєчасному нагадуванню про продовження контракту та можливості збільшення продажів
  • Партнер отримує інформацію про настання LDoS на його обладнання й може запропонувати замовнику нове технічне рішення
  • Налаштувавши повідомлення типу second chance Attach, партнер інформує замовників про те, що вони можуть покрити раніше придбане без сервісного контракту обладнання
  • Контроль відправлення повідомлень замовникам, а саме: кому відправляти та кого виключати з розсилки

Переваги LCA для замовника

  • Автоматичне нагадування про необхідність оновлення обладнання або продовження сервісних контрактів
  • Пропозиції з модернізації ІТ-інфраструктури для більш надійного і вигідного обслуговування
  • Можливість зворотного зв’язку з інтегратором для отримання додаткової інформації
  • Можливість швидко дізнатися вартість май­бутнього оновлення

Етапи взаємодії із замовником

Залежно від завдань компанії-партнера LCA передбачає шість етапів взаємодії із замовником.

  1. Другий шанс продажу послуг (2nd Chance Attach) — розсилання нагадувань замовникам, які нещодавно придбали обладнання Cisco, про переваги сервісних контрактів Cisco. Використовується також у випадках, коли старе обладнання із самого початку не мало сервісного контракту.
  2. Привітання (Welcome) — початкове повідомлення для замовника про переваги різних продуктів і сервісів Cisco, а також посилання на певні ресурси. Наприклад, на керівництво користувача для послуг технічна підтримки.
  3. Впровадження (Adopt) — інформування замовника про підтримку в питаннях експлуатації, пропозиції оптимальних способів застосування підписок і софтових рішень, а також поради та рекомендації.
  4. Розширення (Expand) — пропозиції додаткових рішень, що підвищують продуктивність мережі.
  5. Продовження (Renew) — нагадування про швидке закінчення строку дії сервісних контрактів і підписок.
  6. Оновлення (Refresh) — інформування щодо дати припинення підтримки використовуваних продуктів і пропозиція про перехід на нові технології.
  7. Замовник сам вибирає етапи, в яких братиме участь, і може в будь-який момент додати потрібні або виключити зайві етапи.

Усе, що необхідно зробити, — раз на місяць на платформі LCA оновлювати необхідні дані й контролювати автоматичне відправлення повідомлень. Це зручно й суттєво скорочує час на створення таких розсилок: необхідно лише 1-2 години для налаштування програми, а надалі на роботу з нею буде потрібно приблизно 20 хвилин на місяць. Не треба створювати шаблони, перевіряти строк дії контрактів, думати про час відправлення повідомлень — система робить це сама.

Що потрібно для роботи з LCA? Для початку роботи з LCA треба виконати лише чотири кроки:

  1. Заповнити реєстраційну форму - на сайті
  2. Після отримання листа-вітання зайти на портал LCA, прий­няти умови використання, налаштувати параметри безпеки та дані профілю.
  3. Раз на місяць переглядати завантажену в особистий кабінет інформацію про майбутні активності: необхідність оновлення продукту або розширення сервісного контракту. Крім того, перевіряти актуальність контактних даних замовника, підтверджувати або скасовувати автоматичну розсилку для кожного.
  4. Після отримання листа з підтвердженням відправлення LCA-повідомлень — працювати зі зворотним зв’язком.

Схема роботи з платформою LCA досить проста, адже Cisco проводить вступний вебінар для користувачів і забезпечує їх навчальними матеріалами. Cisco також має команду, яка працює винятково над підтриманням LCA-проєкту з україномовними фахівцями.

LCA допоможе:

  • збільшити Attach Rate і Renewal Rate партнера, а також прибуток від продажів сервісів;
  • збільшити продажі продуктів;
  • автоматизувати комунікацію із замовником і скоротити час, що витрачається на маркетинг.

Суть програми полягає в розподілі обов’язків щодо інформування замовника між вендором і його партнером. Система автоматично генерує листи у форматі кобрендингу партнера і вендора (логотипи, маркетингова інформація) та в разі схвалення розсилає замовникам. Платформа LCA містить інформацію, що ак­­туальна для певного інтегратора: про продане обладнання й укладені сервісні контракти, а також контактні дані адресата. Ця інформація виван­тажується з низки внутрішніх облікових систем Cisco, а в програмі адміністратор може актуалізувати її самостійно.

comments powered by Disqus
 
Top