Студія 2K Silicon Valley змінила назву на 31st Union

Студія 2K Silicon Valley змінила назву на 31st Union

Студія розповіла про плани розширити свою присутність на міжнародній арені та нові творчі задуми

Нью-Йорк, 11 лютого 2020 р. — Сьогодні компанія 2K повідомила, що її внутрішня студія 2K Silicon Valley, заснована в лютому 2019 року та очолювана ветераном індустрії відеоігор Майклом Кондрі, відтепер офіційно називатиметься 31st Union. Крім того, студія також розповіла про намір розширити свою присутність на міжнародному рівні та відкрити в найближчому майбутньому європейський підрозділ в Іспанії.

«31st Union розпочинає свій шлях із командою надзвичайно талановитих і відданих своїй справі професіоналів, сповнених амбіцій і нових вражаючих ідей», — сказав Майкл Кондрі, президент студії 31st Union. «Наша студія представляє дух Каліфорнії з її різноманіттям думок, мистецтва, музики, інновацій і культури, які визначили сучасний золотий вік індустрії розваг і технологій у Кремнієвій долині».

31st Union стане четвертою студією з розробки ігор, що належить компанії 2K, з офісами по всьому світу. У грудні 2019 року студія Cloud Chamber оголосила про відкриття офісів у Новато, Каліфорнія, і Монреалі, Квебек, а в червні 2018 року студія Hangar 13 відкрила офіс у Брайтоні, Великобританія, який став третім офісом студії разом з офісами в Чехії та Новато. Студія Visual Concepts також має офіси в багатьох країнах світу.

«Ми раді бачити, як команда 31st Union продовжує розширюватись на міжнародному рівні», — сказав Девід Ісмайлер, президент 2K.

Докладну інформацію див. на вебсайті www.thirtyfirstunion.com, а також слідкуйте за нами в Twitter і Facebook. Інформацію про відкриті вакансії в студіях 2K див. на сторінці 2k.com/jobs.

2K — видавнича марка Take-Two Interactive Software, Inc. (NASDAQ: TTWO).

Усі торгові марки та авторські права, що містяться тут, належать відповідним власникам.

Про компанію Take-Two Interactive Software

Компанія Take-Two Interactive Software, Inc., штаб-квартира якої розташована в Нью-Йорку, є провідним розробником, видавцем і маркетологом інтерактивних ігор для споживачів по всьому світу. Ми розробляємо та видаємо продукцію під власними марками Rockstar Games, 2K і Private Division, а також Social Point, що спеціалізується на розробці мобільних ігор. Наша продукція призначена для консольних систем, персональних комп’ютерів, смартфонів і планшетів. Вона доступна у фізичних роздрібних магазинах, шляхом завантаження через Інтернет, а також на онлайн-платформах і в хмарних потокових службах. Звичайні акції Компанії продаються на біржі NASDAQ під символом TTWO. Щоб отримати додаткову інформацію про компанію та продукцію, відвідайте наш вебсайт http://www.take2games.com.

Про компанію 2K

Заснована в 2005 році компанія 2K є розробником і видавцем інтерактивних ігор для консольних і портативних ігрових систем, персональних комп’ютерів і мобільних пристроїв. Продукцію Компанії можна придбати у фізичних роздрібних магазинах, а також завантажити через Інтернет. Компанія володіє багатьма відомими студіями, що займаються розробкою відеоігор — Visual Concepts, Firaxis Games, Hangar 13, Cat Daddy Games і 2K Silicon Valley. Сьогодні список виданих Компанією відеоігор включає франшизи BioShock®Borderlands™Mafia та XCOM®NBA® 2K, всесвітньо відомий симулятор баскетболу з найвищим щорічним рейтингом** для поточного покоління консолей; серію Sid Meiers Civilization®; популярні франшизи WWE® 2K і WWE® SuperCard, а також NBA® 2K Playgrounds 2Carnival Games та ін. Додаткову інформацію про компанію 2K та її продукцію можна знайти на вебсайті 2k.com.

* Відповідно до рейтингів вебсайту Metacritic.com 2008–2020 рр.

Примітка щодо прогнозних заяв
Викладені тут заяви, що не є історичними фактами, вважаються прогнозними заявами відповідно до федеральних законів про цінні папери й можуть бути ідентифіковані словами «передбачає», «вірить», «оцінює», «очікує», «має намір», «планує», «прогнозує», «прагне», «має», «буде» або словами з подібним значенням і включають, але не обмежуються ними, твердження щодо перспектив розвитку та фінансової діяльності Компанії. Такі прогнозні заяви ґрунтуються на поточних переконаннях нашого керівництва, а також на його припущеннях і доступній йому на даний момент інформації, що підлягають властивим невизначеностям, ризикам і змінам обставин, які важко передбачити. Фактичні результати можуть істотно відрізнятися від цих прогнозних заяв на основі різноманітних ризиків і невизначеностей, зокрема нашої залежності від керівництва та ключових спеціалістів із розробки продуктів, нашої залежності від наших продуктів Grand Theft Auto та нашої здатності розробляти інші популярні ігри, своєчасного випуску й прийняття наших ігор на ринку, можливості підтримувати прийнятні ціни на наші ігри, а також ризиків, пов’язаних із міжнародними операціями. Інші важливі фактори та інформація містяться в останньому щорічному звіті Компанії за формою 10-K, включаючи ризики, описані в розділі «Фактори ризику», останньому щоквартальному звіті Компанії за формою 10-Q та інших періодичних звітах Компанії, наданих Комісії з цінних паперів і бірж США, доступ до яких можна отримати на вебсайті www.take2games.com. Усі прогнозні заяви кваліфікуються цими застереженнями й набувають сили лише в день їх складання. Компанія не бере на себе зобов’язання оновлювати будь-яку прогнозну заяву внаслідок нової інформації, майбутніх подій тощо.

comments powered by Disqus
 
Top