2K пожертвує 500 000 $ благодійній організації по боротьбі з лейкемією та лімфомою The Leukemia & Lymphoma Society

2K пожертвує 500 000 $ благодійній організації по боротьбі з лейкемією та лімфомою The Leukemia & Lymphoma Society

Нью-Йорк, 26 листопада 2019 р. — компанія 2K оголосила, що пожертвує 500 000 доларів США благодійній організації по боротьбі з лейкемією та лімфомою The Leukemia & Lymphoma Society® (LLS) у рамках їхнього партнерства, пов’язаного з запуском відеогри WWE® 2K20, що відбувся на початку цієї осені. Ці кошти підуть на дослідження раку крові для покращення методів лікування та підтримки пацієнтів і їхніх сімей.

У вересні компанія 2K оголосила про партнерство з LLS. Обличчям цієї кампанії став Роман Рейнс, суперзірка з обкладинки WWE 2K20, який поборов лейкемію. 2K, WWE та Роман Рейнс об’єднали свої зусилля, щоб підтримати місію LLS, зокрема її нову ініціативу, спрямовану на боротьбу з дитячим раком шляхом надання додаткових грантів на проведення наукових досліджень. На сторінці WWE Games у Twitter компанія 2K закликала фанів приєднатися до благодійної акції та поділитися публікацією LLS, а також посиланням на пожертвування, при цьому 2K зобов’язалася зробити благодійний внесок за кожний ретвіт (максимальний розмір пожертвування становитиме 500 000 доларів США). Наразі компанія 2K підтвердила, що LLS буде передано максимальну суму в розмірі 500 000 доларів США.

«Ми пишаємося тим, що наші фани підтримали благодійну акцію з LLS», — сказав Кріс Снайдер, віцепрезидент відділу маркетингу компанії 2K. «Завдяки їхній підтримці та особистим внескам наше партнерство з LLS допомагає рятувати людські життя».

Крім благодійного внеску, компанія 2K подарує копії своїх відеоігор хворим на рак крові, а також організує зустрічі співробітників компанії 2K та суперзірок WWE з партнерами з лікарні LLS. У жовтні компанія 2K приймала керівників LLS, а також пацієнтів і їхніх сімей на рекламному заході WWE 2K20 у Лас-Вегасі, де вони мали можливість пограти у відеогру WWE 2K20 до її виходу. Присутні також зустрілися із суперзірками WWE, серед яких були суперзірки з обкладинки WWE 2K20 Роман Рейнс і Беккі Лінч.

Відеогра WWE 2K20 розроблена студією Visual Concepts, що належить компанії 2K, і має рейтинг «T» («Для підлітків») відповідно до рейтингової системи ESRB. Відеогра WWE 2K20 доступна у всьому світі для ігрових консолей PS4™ та Xbox One, а також для ПК з ОС Windows. Щоб дізнатися більше про відеогру WWE 2K20 і компанію 2K, відвідайте вебсайт wwe.2k.com, стежте за новинами у FacebookTwitter та Instagram ( #WWE2K20) або підпишіться на YouTube-канал.

2K — видавнича марка Take-Two Interactive Software, Inc. (NASDAQ: TTWO).

Усі торгові марки та авторські права, що містяться тут, належать відповідним власникам.

Про компанію WWE

WWE, публічна компанія (NYSE: WWE), є інтегрованою медіаорганізацією та визнаним лідером у сфері розваг. Їй належить ряд компаній, які створюють і постачають для світової аудиторії оригінальний контент 52 тижні на рік. Компанія WWE транслює свої шоу по телебаченню, платному телебаченню, електронних ЗМІ та на платформах для публікацій 28 мовами. Мережа WWE Network — перша у світі цілодобова преміальна служба потокової трансляції програм із бібліотеки WWE на основі передплати, що наразі доступна в більше ніж 180 країнах. Також надається доступ до будь-якого запису, що входить у бібліотеку, за запитом. Штаб-квартира компанії розташована в м. Стемфорд, штат Коннектикут; є офіси в Нью-Йорку, Лос-Анджелесі, Лондоні, Мехіко, Мумбаї, Шанхаї, Сінгапурі, Дубаї, Мюнхені та Токіо.

Додаткову інформацію про компанію WWE (NYSE: WWE) можна знайти на вебсайтах wwe.com і corporate.wwe.com. Щоб отримати інформацію про міжнародну діяльність компанії, відвідайте сторінку http://www.wwe.com/worldwide/.

Торгові марки: усі програми WWE, імена героїв, зображення, фотографії, слогани, прийоми, торгові марки, логотипи та авторські права є виключною власністю компанії WWE та її дочірніх компаній. Усі інші торгові марки, логотипи та авторські права належать відповідним власникам.

Прогнозні заяви: цей прес-реліз містить прогнозні заяви відповідно до положень про «безпечну гавань» Закону про реформу судової системи з цінних паперів 1995 року, на які впливають різні ризики та невизначеності. Ці ризики й невизначеності включають, серед іншого, ризики, пов’язані з: мережею WWE Network; основними дистриб’юторськими угодами; нашою потребою в продовженні розробки творчих і розважальних програм і заходів; зниженням популярності нашого бренда спортивних розваг; важливістю ключових виконавців і послуг Вінсента К. Макмегона; висококонкурентним, мінливим і все більш фрагментарним характером ринків, на яких ми здійснюємо свою діяльність, і більшими фінансовими ресурсами або присутністю на ринку багатьох наших конкурентів; невизначеностями, пов’язаними з міжнародними ринками; труднощами або нашою нездатністю рекламувати та проводити наші події та/або інші заходи або продукти в разі недотримання чинних норм; нашою залежністю від наших прав інтелектуальної власності, нашою потребою в захисті цих прав і ризиками порушення нами прав інтелектуальної власності інших; появою нових або взаємодоповнюючих компаній та/або стратегічних інвестицій; нашими комп’ютерними системами та онлайн-операціями; нашою дебіторською заборгованістю; судовими процесами. Крім того, наш дивіденд залежить від ряду факторів, які включають, серед іншого, нашу ліквідність і рух грошових коштів, стратегічний план (включаючи альтернативне використання капіталу), наші фінансові результати та умови, договірні та юридичні обмеження на виплату дивідендів (у тому числі в рамках нашого відновного кредитного механізму), загальні економічні та конкурентоспроможні умови та інші фактори, які може визнати наша Рада директорів. Прогнозні заяви, зроблені Компанією, набувають сили лише в день їх складання, можуть підлягати змінам без будь-яких зобов’язань Компанії оновлювати або переглядати їх, тому не потрібно надмірно покликатися на ці заяви.

Про компанію Take-Two Interactive Software

Компанія Take-Two Interactive Software, Inc., штаб-квартира якої розташована в Нью-Йорку, є провідним розробником, видавцем і маркетологом інтерактивних ігор для споживачів по всьому світу. Ми розробляємо та видаємо продукцію під власними марками Rockstar Games, 2K і Private Division, а також Social Point, що спеціалізується на розробці мобільних ігор. Наша продукція призначена для консольних систем, персональних комп’ютерів, смартфонів і планшетів. Вона доступна у фізичних роздрібних магазинах, шляхом завантаження через Інтернет, а також на онлайн-платформах і в хмарних потокових службах. Звичайні акції Компанії продаються на біржі NASDAQ під символом TTWO. Щоб отримати додаткову інформацію про компанію та продукцію, відвідайте наш вебсайт http://www.take2games.com.

Про компанію 2K

Заснована в 2005 році компанія 2K є розробником і видавцем інтерактивних ігор для консольних і портативних ігрових систем, персональних комп’ютерів і мобільних пристроїв. Продукцію Компанії можна придбати у фізичних роздрібних магазинах, а також завантажити через Інтернет. Компанія володіє багатьма відомими студіями, що займаються розробкою відеоігор — Visual Concepts, Firaxis Games, Hangar 13, Cat Daddy Games і 2K Silicon Valley. Сьогодні список виданих Компанією відеоігор включає франшизи BioShock®Borderlands™Mafia та XCOM®NBA® 2K, всесвітньо відомий симулятор баскетболу з найвищим щорічним рейтингом** для поточного покоління консолей; серію Sid Meiers Civilization®; популярні франшизи WWE® 2K і WWE® SuperCard, а також NBA® 2K Playgrounds 2Carnival Games та ін. Додаткову інформацію про компанію 2K та її продукцію можна знайти на вебсайті 2k.com.

* Відповідно до рейтингів вебсайту Metacritic.com 2008–2019 рр.

Примітка щодо прогнозних заяв

Викладені тут заяви, що не є історичними фактами, вважаються прогнозними заявами відповідно до федеральних законів про цінні папери й можуть бути ідентифіковані словами «передбачає», «вірить», «оцінює», «очікує», «має намір», «планує», «прогнозує», «прагне», «має», «буде» або словами з подібним значенням і включають, але не обмежуються ними, твердження щодо перспектив розвитку та фінансової діяльності Компанії. Такі прогнозні заяви ґрунтуються на поточних переконаннях нашого керівництва, а також на його припущеннях і доступній йому на даний момент інформації, що підлягають властивим невизначеностям, ризикам і змінам обставин, які важко передбачити. Фактичні результати можуть істотно відрізнятися від цих прогнозних заяв на основі різноманітних ризиків і невизначеностей, зокрема нашої залежності від керівництва та ключових спеціалістів із розробки продуктів, нашої залежності від наших продуктів Grand Theft Auto та нашої здатності розробляти інші популярні ігри, своєчасного випуску й прийняття наших ігор на ринку, можливості підтримувати прийнятні ціни на наші ігри, а також ризиків, пов’язаних із міжнародними операціями. Інші важливі фактори та інформація містяться в останньому щорічному звіті Компанії за формою 10-K, включаючи ризики, описані в розділі «Фактори ризику», останньому щоквартальному звіті Компанії за формою 10-Q та інших періодичних звітах Компанії, наданих Комісії з цінних паперів і бірж США, доступ до яких можна отримати на вебсайті www.take2games.com. Усі прогнозні заяви кваліфікуються цими застереженнями й набувають сили лише в день їх складання. Компанія не бере на себе зобов’язання оновлювати будь-яку прогнозну заяву внаслідок нової інформації, майбутніх подій тощо.

 

Про благодійну організацію The Leukemia & Lymphoma Society

Благодійна організація The Leukemia & Lymphoma Society® (LLS) є світовим лідером у боротьбі з раком. Місія LLS: лікування лейкемії, лімфоми, хвороби Ходжкіна та мієломи, а також покращення якості життя пацієнтів і їхніх сімей. LLS фінансує дослідження раку крові у всьому світі, надає безкоштовну інформацію та підтримку всім хворим на рак крові.

Організація LLS була заснована в 1949 році та має підрозділи в США та Канаді. Її головний офіс розташовано в Рай Брук, штат Нью-Йорк. Щоб дізнатися більше, відвідайте вебсайт www.LLS.org і сторінку lls.org/lls-newsnetwork. Стежте за нами у Facebook, Twitter та Instagram.

comments powered by Disqus
 
Top