Huawei запускає пакет безкоштовних послуг

Користувачі смартфонів можуть забути про проблеми, які їх найбільше турбують у роботі пристроїв. Huawei випускає пакет комплексних послуг, доступний для власників смартфонів компанії.
Huawei разом з IPSOS провела загальноєвропейське опитування клієнтів, щоб дізнатися про найбільш вразливі елементи мобільних пристроїв або проблеми, пов’язані з роботою смартфонів. Онлайн-дослідження проводилося в червні 2019 року серед споживачів віком 18-55 років у регіоні CEE & Nordics (Центральна та Східна Європа, Північні країни).
Програма Huawei Cares допоможе власникам нових смартфонів компанії забути про проблеми: пошкодження екрана, збої роботи акумулятора або зарядного порту та помилки ПЗ.
Респонденти занепокоєні втратою даних, що зберігаються на пристроях (63%), збоями роботи акумулятора (59,45%) або можливістю залити смартфон водою (55,78%). Користувачі погоджуються, що виробники мобільних пристроїв повинні вжити додаткових заходів і підтримати їх у разі проблем із технікою (87,50%). Також вони вважають, що вартість заміни пошкодженого скла зависока (91,80%).
Допомога у разі потреби
Програму буде запущено 10 липня. Усі користувачі нових смартфонів Huawei серії P30 (Huawei P30 Pro, Huawei P30, Huawei P30 lite), які будуть придбані з 10 липня до 31 липня, зможуть одноразово замінити пошкоджене скло (переднє та заднє) протягом 12 місяців після придбання.
Додатково в офіційному сервісному центрі кожного останнього тижня місяця з четверга до суботи проходитимуть «сервісні дні». Користувачі всіх пристроїв Huawei зможуть безкоштовно отримати послуги сервісного обслуговування та чистки пристроїв, а також отримати знижки на запчастини для пристроїв, що вже не на гарантії.
Важливо, що всі ремонтні роботи в авторизованих сервісах Huawei будуть виконані з увімкненим спеціальним режимом (Repair mode). Саме тому користувачі можуть не турбуватися про конфіденційність інформації. Цей режим гарантує безпеку персональних даних, що зберігаються на пристроях, під час ремонту.