Lenovo демонструє сильну динаміку та найвищий квартальний виторг за останні чотири роки, а також рекордний доподатковий прибуток

Компанія Lenovo Group оприлюднила результати за III квартал 2018 фінансового року, що завершився 31 грудня 2018 року. Група продемонструвала максимальний виторг за останні 4 роки в розмірі $14 млрд, що на 8,5% перевищує показник за аналогічний період попереднього року (і вище на 12,8%, якщо виключити валютний фактор). Компанія відзвітувала про високий доподатковий прибуток у розмірі $350 млн (зростання на 133%, або на $200 млн рік до року), це абсолютний рекорд за всю історію компанії. Усі напрями бізнесу продовжили поліпшувати свої показники.
Група продемонструвала чистий прибуток у розмірі $233 млн у звітному кварталі, що демонструє помітне поліпшення порівняно зі збитком у розмірі $289 млн у тому ж кварталі минулого року. Базовий прибуток на акцію у III кварталі склав 1,96 цента США, або 15,35 гонконгського цента.
Огляд результатів підрозділів компанії:
Підрозділ Розумних пристроїв (IDG) досяг рекордного обсягу виторгу та прибутку; виторг зростає третій квартал поспіль, збільшуючись рік до року на 6,2% (до $12,4 млрд).
ПК і Розумні пристрої |
установили рекорд і склали $10,7 млрд (зростання 11,6% рік до року), продовживши сильну динаміку попереднього кварталу. Зростання в сегменті ПК склало 16%, обігнавши ринок більш ніж на 17 процентних пунктів, рентабельність із прибутку до податків також зросла. Lenovo впевнено зберігає статус світового лідера в сегменті із часткою ринку 24,6%. Фокусування на швидкозростаючих і преміальних сегментах, таких як робочі станції, тонкі й легкі пристрої, а також візуальні рішення, обігнали зростання ринку більш ніж на 30 пунктів, ігрові пристрої — на 16 пунктів, а Chromebook — на 220 пунктів. |
Mobile Business Group (MBG) |
що діє в рамках IDG, повідомив про перший прибутковий період із моменту придбання бізнесу Motorola в жовтні 2014 року. Це досягнення стало результатом ретельного втілення стратегії Lenovo зі скорочення витрат, вибудовування портфеля продуктів Групи та фокусування на основних ринках. Помітним досягненням став прорив на північноамериканському напрямі, де продажі Групи обігнали зростання ринку на 40 пунктів. Неймовірні результати показують і деякі інші географічні сегменти MBG: Lenovo зберігає друге місце на ринку Латинської Америки, незважаючи на коливання валютних курсів. У Китаї, завдяки новій лінійці продуктів під брендом Lenovo, група змогла збільшити продажі в 4 рази, зберігши високий рівень доприбуткової рентабельності. |
Lenovo Data Center Group (DCG) |
повідомив про п’ятий поспіль квартал зростання прибутку (при цьому рентабельність збільшилася на 3,6 процентного пункту рік до року). Виторг підвищився на 31% і склав $1,6 млрд. Примітно, що DCG продемонструвала зростання за всіма географічними сегментами, включаючи тризначні показники приросту в Північній Америці та двозначні в Азійсько-Тихоокеанському регіоні, регіоні EMEA та Латинській Америці. Спільне підприємство NetApp, яке розпочало роботу в Китаї, ще сильніше зміцнює портфель брендів і розширює бізнес-можливості групи. Hyperscale ще раз зробив значущий внесок у тризначні темпи зростання, а виторг Software Defined Infrastructure (SDI) підвищився майже на 70% рік до року. Група зберігає лідерство в сегменті суперкомп’ютерів, згідно зі списком топ-500. |
LENOVO GROUP
Основні фінансові показники LENOVO GROUP у третьому фінансовому кварталі, що завершився 31 грудня 2018 року
(у мільйонах доларів, за винятком даних про прибуток на акцію)
|
III кв. 2018/2019 |
III кв. 2017/2018 |
Зм., рік до року |
Виторг |
14,035 |
12,939 |
8% |
Валовий прибуток |
2,050 |
1,751 |
17% |
Рентабельність за валовим прибутком |
14,6% |
13,5% |
1,1 pts |
Операційні витрати |
(1,616) |
(1,547) |
4% |
Відношення витрат до доходів |
11,5% |
12,0% |
0,4 pts |
Операційний прибуток |
434 |
204 |
112% |
Інші неопераційні витрати |
(84) |
(54) |
55% |
Доподатковий прибуток |
350 |
150 |
133% |
Податки |
(85) |
(425) |
(80%) |
Прибуток/ збиток за період |
265 |
(275) |
N/A |
Частка міноритарних співвласників |
(32) |
(14) |
125% |
Прибуток/ збиток, що належать власникам акцій |
233 |
(289) |
N/A |
Прибуток на акцію (центи долара США) |
|
|
|