Bosch: лідерство на ринку електрифікації та боротьба за чистоту клімату

Bosch: лідерство на ринку електрифікації та боротьба за чистоту клімату

Bosch Group продовжує успішний курс: незважаючи на складні економічні умови та слабкі ринки, продажі та результат діяльності у 2018 році знову досягли рівня минулого року, який був найвищим. За попередніми даними, дохід від продажу технологій і послуг становить 77,9 млрд євро. У 2018 році компанія Bosch продала в цілому 52 мільйони Інтернет підключених продуктів, що на 37% більше, ніж у попередньому році. То дого ж за минулий рік EBIT (операційний прибуток до сплати відсотків і податків) досяг близько 5,3 млрд євро.

Автомне водіння: Відкриття нових бізнес-моделей

У рамках переходу до концепції безаварійного руху транспорту, Bosch розвиває два напрямки. Перший – це системи допомоги водіям, які дозволять частково автоматизувати водіння у приватних автомобілях (2 та 3 рівні автоматизації). Завдяки реалізації цих систем компанія очікує зростання продажів на 2 мільярди євро за цей рік.

Другим шляхом розвитку є проект безпілотного автотранспорту, реалізація якого розпочнеться з початку наступного десятиліття (рівні 4 та 5 автоматизації).

Потенціал ринку автоматизованого водіння величезний: у період з 2015 по 2030 роки мобільність людей збільшиться на 50% (джерело: ITF – Міжнародна федерація робітників транспорту). А до 2025 року більшість з 2,5 мільйонів маршрутних автобусів у всьому світі, що працюють на замовлення, будуть пересуватися без водія (джерело: Roland Berger). Також експерти прогнозують, що до 2035 року продажі, пов'язані зі співорендою автомобілів, досягнуть майже 160 мільярдів доларів (джерело: BCG). Для цього різновиду перевезень Bosch пропонує і технології, і послуги. Екосистема Bosch у сфері мобільності вже поєднує в собі різноманітні рішення та послуги, такі як: бронювання, оплата, паркування, підзарядка, адміністрування, технічне обслуговування та інформаційно-розважальні послуги. Однією з таких послуг є Convenience Charging, тобто Інтернет-підключена навігація та рішення для зарядки електромобілів. Першим постійним клієнтом Bosch став німецький виробник електромобілів SonoMotors.

Електрифікація транспорту: Прогресивність і захист довкілля

У 2018 році Bosch завершила 30 проектів в електромобільності на суму у кілька мільярдів євро. До 2025 року компанія планує збільшити продажі в цьому секторі в десять разів, до 5 млрд євро.

На сьогодні, наприклад, більше мільйона автомобілів у всьому світу оснащені електричними або гібридними енергокомпонентами Bosch. Зокрема у Китаї, що є найбільшим у світі ринком електромобілів, компанія вже стала лідером у сегменті пасажирського транспорту. Крім того в 2019 році у Китаї Bosch розпочне виробництво електронної осі, особливо компактної силової установки для електромобілів. Нещодавно розроблений 48-вольтовий акумулятор вже пішов у серійне виробництво кілька тижнів тому. Планується, що не пізніше, ніж до 2030 року 20% нових автомобілів у всьому світі будуть живитися частково від 48-вольтових систем.

Також, за даними ITF, до 2030 року світовий товарообіг збільшиться майже вдвічі. І в цьому плані компанія Bosch виграє: продуктовий портфель для транспортування товарів без викидів містить 36-вольтові блоки живлення для вантажних електровелосипедів, електричні двигуни для легких комерційних транспортних засобів, таких як скутери, що використовуються «Поштовою Службою Німеччини» (German Post Office), електричні осі для легких і важких фургонів та напівпричепів, а в майбутньому, й для 40-тонних вантажівок.

Штучний інтелект: Успіх у космічному просторі та на дорозі

У майбутньому, як вважає Деннер, одним з основних напрямків діяльності буде промислове застосування Штучного інтелекту (ШІ). Він також зауважив, що Bosch поставила для себе амбітні цілі.  З цією метою Bosch планує до 2021 року збільшити в чотири рази кількість власних фахівців з ШІ, з 1000 до 4000 осіб.

Наразі працівники Центру Bosch з вивчення штучного інтелекту працюють над 150 проектами. Одним з них є система датчиків SoundSee. Воно дає змогу точно спрогнозувати поломки машин, що в свою чергу допомагає знизити витрати на технічне обслуговування та підвищує продуктивність. Проектне рішення Sound See буде відправлене на Міжнародну космічну станцію (МКС) у травні цього року. Компанія Bosch розглядає варіанти його комерційного застосування у виробництві, будівництві та автомобільній техніці. Іншим прикладом використання ШІ є багатоцільова камера для автоматизованого водіння, яка поєднує алгоритми обробки зображень з методами ШІ. В результаті отримуємо інтелектуальну камеру для автомобіля, яка може, наприклад, виявити пішоходів, а потім негайно розпізнати і спрогнозувати їх поведінку.

comments powered by Disqus
 
Top