Bosch розширює свої позиції компанії-лідера у сфері Інтернету речей

Bosch розширює свої позиції компанії-лідера у сфері Інтернету речей

Інтернет речей дедалі більше змінює наш світ. На найбільшій виставці у сфері електроніки CES 2019 у Лас-Вегасі Bosch демонструє, на що здатен Інтернет речей вже сьогодні. Компанія представляє широкий спектр інноваційної продукції: від автобусів-шаттлів, що є новим видом транспортних засобів, до холодильників, що надають поради щодо зберігання продуктів та розумних газонокосарок, які навчаються в процесі роботи.

З використанням власної хмарної технології, компанія здійснила понад 270 проектів у таких галузях, як мобільність, розумні будинки, розумні міста і сільське господарство. Кількість сенсорів і пристроїв, підключених за допомогою рішення Bosch IoT Suite, за минулий рік зросла близько на 40%, і  зараз становить 8,5 млн.

Ключовим елементом подальшого зростання і появи нових бізнес- можливостей у Інтернеті речей є штучний інтелект. У цій галузі Bosch також відіграє вирішальну роль, розробляючи нові рішення.

Другим ключовим фактором на шляху до досягнення успіху в галузі Інтернету речей є співпраця. З огляду на це, Bosch вважає за потрібне співпрацювати як з традиційними, так і з новими гравцями ринку. Нещодавно Група компаній Bosch підписала угоду з канадським розробником Mojio. Результатом цієї співпраці вже стала повністю інтегрована платформа Інтернету речей для автомобілів з Інтернет-підключенням. У разі аварії спеціальний алгоритм, розроблений Bosch, дозволяє визначити, де і коли сталася  аварія і наскільки серйозною вона є. Завдяки Mojio cloud дані миттєво передаються до аварійної техслужби Bosch, яка одразу надсилає екстрений виклик до місцевих рятувальних служб. Водночас повідомлення надсилається заздалегідь встановленому списку адресатів або через текстове повідомлення, або через додаток Mojio. «Разом з Mojio ми підключаємо транспортні засоби безпосередньо до хмари. Це означає, що рятувальні служби зможуть дістатися на місце аварії ще швидше, ніж раніше», – зазначив у своїй промові на CES Майк Мансуетті, президент Bosch у Північній Америці. Починаючи із середини наступного року, рішення для виявлення аварійних ситуацій з використанням Інтернету речей стане доступним для майже мільйона водіїв у Північній Америці і Європі.

Інтернет речей на дорогах: Bosch представляє систему автономного керування майбутнього

Bosch створив концепцію автобуса-шаттла, де представляє рішення для автоматизації, Інтернет-підключення і електрифікації транспортних засобів. Відвідувачі виставки змогли протестувати безпілотні шаттли, які незабаром з'являться на вулицях великих міст світу. «Створення такого шаттла – внесок в нашу концепцію мобільності: без вихлопів, аварій і стресу»,  – говорить Хайн. Для перевезень на таких шаттлах Bosch постачає не тільки комплектуючі і рішення, а й різноманітні мобільні сервіси, такі як: бронювання поїздки, пошук попутників, послуги з підзарядки і паркування. Bosch вірить, що подібні підключені сервіси необхідні для керування і перевезень майбутнього. Прогнозований ринковий обсяг таких послуг досить високий: у 2017 році він дорівнював 47 мільярдів євро, а до 2022, за оцінками фахівців, складе 140 мільярдів євро (джерело: PwC). Bosch, безумовно, планує зайняти частку цього ринку і, пропонуючи свої рішення, прагне забезпечити зростання, що виражається двозначними цифрами.

Однією з останніх перешкод для практичного використання нових шаттлів є автоматизація транспортних засобів у складному міському середовищі. Bosch вбачає вирішення цієї проблеми шляхом співпраці: у другій половині цього року  у м. Сан-Хосе, розташованому в Кремнієвій долині в Каліфорнії, буде проводитися тестування пілотного проекту компаній Bosch і Daimler – повністю автоматизованого сервісу спільних поїздок без водіїв. З цією метою три сторони вже підписали протокол про наміри. Bosch і Daimler, створивши альянс для здійснення нових розробок, хочуть покращити транспортні потоки в містах, збільшити рівень безпеки на дорогах і зробити внесок для створення транспортної системи майбутнього. Їх мета – розвинути дорожню систему для використання повністю автоматичних систем керування (SAE рівень 4/5), яка буде готовою для реалізації на початку наступного десятиліття.

Інтернет речей вдома: підключені пристрої значно полегшують життя власникам будинків

Продукти та послуги з Інтернет-підключенням полегшують життя не тільки на дорогах. Наприклад на виставці CES, компанія представляє нову функцію для холодильників з Інтернет підключенням, що зможуть розпізнавати типи продуктів харчування і надавати рекомендації щодо їх зберігання. Вбудована камера автоматично розпізнає 60 видів фруктів і овочів та через додаток пропонує для них ідеальне місце охолодження. Завдяки цьому їжа зберігається в оптимальному місці і, як результат, максимально довго залишається свіжою.

Ще однією новою розробкою є проектор PAI, який може відображати інтерфейс віртуального користувача на кухонну стільницю. Вбудований 3D-сенсор уловлює будь-які рухи руки, що забезпечує управління інтерфейсом через сенсорний екран. У такий спосіб користувачі можуть дивитися рецепти онлайн або телефонувати через Інтернет, поки зайняті приготуванням їжі. PAI було створено спеціально для кухні, тому він не потребує такого ретельного догляду, як смартфон або планшет. Пристрій реагує навіть на дотик забрудненими пальцями. Вперше PAI буде представлений в Китаї в лютому 2019 року, а потім його запустять на ринку США.

Bosch також представляє Indego S+ з підключенням до Інтернет. Це одна з перших на ринку роботів-газонокосарок, у якій вбудований голосовий контроль від Amazon Alexa. Це також єдина робот-газонокосарка, яка може автоматично перевіряти прогноз погоди в мережі, щоб автоматично прийняти рішення – коли краще знову косити газон. Bosch використовує штучний інтелект для того, щоб пристрій краще розпізнавав перешкоди на газоні, спираючись на аналіз таких даних, як робота та швидкість двигуна, прискорення і напрямок.

#LikeABosch: Bosch запускає digital-кампанію для просування Інтернету речей

На CES 2019 Bosch також представить прем’єрний запуск своєї нової іміджевої кампанії Інтернету речей. Основним елементом цієї компанії є відеоролик у стилі хіп-хоп, головний герой якого – це впевнений користувач Інтернету речей. Bosch запускає кампанію «Like a Bosch» і вступає на нову для себе територію. Цей PR-хід спирається на надзвичайну популярність відео і мемів на тему «like a boss», які стали вірусними в Інтернеті. У цих відео показано звичайних людей, які виконують трюки і показують високий рівень технічної майстерності. Для надання нового відтінку цьому явищу, в рамках кампанії змінили кілька букв в головному слогані. Головний герой у ролику – це молодий хлопець, який у курсі всього, адже він використовує смарт-рішення від Bosch. Зі свого смартфона він управляє машиною, газонокосаркою або кавоваркою, демонструючи власну кмітливість і впевненість – у нього все під контролем «як у Bosch» («like a Bosch»).

comments powered by Disqus
 
Top