Google представляє в Україні сервіс Товарні оголошення

Google представляє в Україні сервіс Товарні оголошення

Ми раді оголосити про запуск в Україні сервісу Товарні оголошення Google (Google Shopping) – унікального рекламного рішення, спрямованого на покращення досвіду користувача, щоб користувачі могли легко відслідковувати покупки, порівнювати різні продукти, їхні функції та ціни, а потім безпосередньо з'єднуватися з продавцями для здійснення покупки.

Товарні оголошення Google – це візуальна реклама продуктів на сайті Google, яка допомагає користувачам знаходити потрібні товари. Товарні оголошення Google працюють на базі Merchant Center – інструмента, який дає змогу завантажувати дані про магазин і товари в Google і робить їх доступними для товарних оголошень та інших служб Google.

Запуск Google Shopping в кожній країні вимагає величезних ресурсів, тому що команді Google потрібно виконати налаштування для конкретної мови й забезпечити ретельний моніторинг у період бета-тестування, щоб гарантувати максимальне задоволення користувачів й ефективність для рекламодавців. На етапі тестування ми починали з показу товарних оголошень невеликому відсоткові українських користувачів, щоб переконатися в коректній обробці запитів українською та російською мовами, проте вже зараз поступово нарощуємо обсяг трафіку, запроваджуємо повний функціонал, та сьогодні будь-який рекламодавець може користуватися всіма перевагами товарних оголошень, створивши акаунт Google Merchant Center.

Роздрібні продавці можуть використовувати торгові кампанії, щоб рекламувати товари, які продаються у звичайних або інтернет-магазинах, збільшувати трафік і отримувати більш зацікавлених потенційних клієнтів у всіх каналах продажів. Щоб почати роботу з торговими кампаніями, потрібно надіслати дані про товар у Merchant Center і створити кампанію в AdWords. Відповідно до налаштувань кампанії будуть створені оголошення й розміщені на ресурсах Google, де потенційні клієнти зможуть дізнатися про товари компанії. Це і є товарні оголошення, вони містять не лише текст, а й фотографії, назви та ціни товарів, а також назви магазинів і багато іншої інформації. Завдяки цьому користувачі матимуть докладну інформацію про товар ще до того, як натиснуть оголошення, а компанія отримає більш зацікавлених потенційних клієнтів.

Згідно спільного дослідження Google із Millward Brown, яке охоплювало оцінку покупців та природну поведінку під час пошуку, товарні оголошення дуже добре працюють разом із текстовими оголошеннями. Коли користувачі бачать і товарні і текстові оголошення:

  • 90% відвідують веб-сайт
  • 83% здійснюють покупку
  • 77% відвідують сторінку товару
  • 73% додають товар у кошик
  • 75% шукають бренд

Щоб краще зрозуміти, як це працює, ось основні принципи реклами в Google Shopping:

  • не потрібно вводити текст реклами або підбирати ключові слова – просто завантажте фід даних про ваші продукти із Merchant Center, а далі Google автоматично обирає товари, що найбільше відповідають запиту користувача;
  • ранжування реклами відбувається за аукціонною моделлю на основі ставок CPC, релевантності й історії ефективності;
  • оплата відбувається тільки за кліки на рекламу, й при цьому можна вказати щоденний ліміт для контролю витрат;
  • відображення тільки для запитів, для яких Google може показати релевантні продукти, при цьому допускається показ кількох оголошень від одного продавця;
  • аналогічно текстовій рекламі у пошуку Google можна оцінювати успішність реклами за допомогою онлайн-інструментів для відстеження конверсії.
comments powered by Disqus
 
Top