Uklon впровадила технології машинного навчання, штучного інтелекту та Big Data

Uklon впровадила технології машинного навчання,  штучного інтелекту та Big Data

Українська компанія Uklon впровадила алгоритм, який використовує широкий спектр можливостей сервісів хмарної платформи Microsoft Azure, а саме: штучний інтелект, машинне навчання та аналіз великих даних. В результаті запропоновані клієнтам тарифи вираховуються за допомогою індивідуальних алгоритмів, заснованих на таких факторах як: час доби, завантаженість доріг, відстань і попередні тарифи.

Сервіс Uklon відомий нам з 2010 року, як перший в Уркаїні сервіс пошуку авто онлайн. Віднедавна компанія Uklon перестала встановлювати стандартні тарифи для замовлення машини. Клієнти тепер можуть самостійно регулювати вартість своєї пропозиції замовлення автомобілю. Тим, хто планує поїздку в годину-пік, інколи доводиться переплачувати. Раніше необхідно було вгадувати тариф, який зацікавить водія, що було схоже на лотерею. І на це витрачався час. Uklon автоматизував цей процес за допомогою SMART Business, місцевих партнерів Microsoft по технологіям. Завдяки використанню передових технологій аналізу об’ємних даних, було запропоновано алгоритм, який вираховує оптимальну ціну тарифу для участі в «торгах».

Використання аналітики та машинного навчання збільшило можливість успішного замовлення таксі в середньому на 18% в годину-пік.

У планах української компанії поширити цю успішну бізнес-модель на інші міста. Використання технологій Штучного Інтелекту дозволило конкурувати на вітчизняному ринку навіть з міжнародними компаніями.

comments powered by Disqus
 
Top