Beko стає головним міжнародним партнером ФК «Барселона»

Beko стає головним міжнародним партнером ФК «Барселона»

15 лютого 2018 року у Барселоні відбулася значна подія. На відомому стадіоні «Камп Ноу» пройшла конференція за участю beko та представників футбольного клуба «Барселона». Провідний європейський бренд побутової техніки beko повідомив про розширення спонсорської угоди з ФК «Барселона», згідно з якою передбачається співпраця протягом трьох наступних спортивних сезонів. За умовами нового контракту, компанія Beko стає головним міжнародним партнером і отримує титул офіційного тренінг-партнера ФК «Барселона», а продукція бренду залишається пріоритетною для всіх членів клубу.

У команди «Барселона» величезна кількість уболівальників по всьому світу – більш ніж 300 мільйонів. Бренд beko постійно працює над якістю комунікації з цією великою та різноманітною аудиторією. І це вже дало свої позитивні наслідки - бренд пізнають, і в нього добрі рейтинги: входить в трійку найбільш відомих і згадуваних спонсорів у 13 країнах. При цьому максимальна обізнаність спостерігається у країнах Східної Європи. З початку сезону 2014-2015 рр., коли компанія вперше набула статус спонсора футбольного клуба, вона стала популярною в Іспанії і за цей час стала одним з трьох провідних брендів на теренах її ринку. Beko також є досить відомим брендом в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, на Близькому Сході, в Африці, а також у Східній Європі.

У рамках співпраці beko та ФК «Барселона» представили перший спільний масштабний проект «Їж як чемпіон» (Eat Like A Pro). Мета програми: боротьба з глобальною епідемією дитячого ожиріння, пропаганда важливості здорового харчування серед дітей та їх батьків на прикладі раціону зірок спорту - справжніх переможців. Міжнародним послом програми призначили зіркового футболіста «Барселони» Жерара Піке.

comments powered by Disqus
 
Top