TP-Link Україна підвела підсумки 2017 року

TP-Link Україна підвела підсумки 2017 року

На щорічній конференції, присвяченій результатам роботи за рік, українське представництво підвело підсумки 2017 року і поділилися планами на 2018 рік.

У минулому році, в сегменті мережевого обладнання, TP-Link продав 1 млн. 550 тис. пристроїв. В кількості зріст склав - 9%, а в грошах - 8%. Частка компанії зменшилася з 68% до 58%. Причиною зниження частки ринку стала відмова від бюджетних пристроїв зі швидкістю 150 Мбіт/с. Виною всьому – виробники чіпів, які переключилися на розвиток стандартів швидкості 300 Мбіт/с.Незважаючи на це, основне зростання, яке вплинуло на позитивну статистику - продажі пристроїв стандарту IEEE 802.11ac, які забезпечують більш високі швидкості. Окрему увагу заслуговує участь компанії в тендерах і роботу у B2B-сегменті. TP-Link Україна працює з «Укртелекомом» та «Київстаром».

Новий для TP-Link напрямок - смартфони Neffos. Майже два роки тому, компанія представила їх на українському ринку, а зараз вже показує непогані результати розвитку. Основна ставка - користувачі які вибирають пристрій по співвідношенню - ціна/якість. Також на рівні продажів позитивно відобразилася повноцінна дворічна гарантія. У планах компанії на найближчий час - розвиток модельного ряду і представленості бренду в торгових мережах. Так вже з наступного тижня в продаж надійде Neffos C7 з ціною 3799 грн, а вже в деяких ТРЦ встановлені бренд-зони Neffos.

Сегмент пристроїв «Розумний будинок» поступово розвивається. Модельний ряд вендора - розумні розетки, світлодіодні лампочки, а також хмарні камери. Концепція розвитку цього напрямку полягає в сумісності з голосовими сервісами, наприклад, популярний в США і Європі Amazon Alexa.

Побажаємо компанії TP-Link успіхів в 2018 році, адже її робота на українському ринку буде ускладнено запуском операторами стільникового зв'язку мереж четвертого покоління, що має зменшити потреба користувачів в стаціонарних точках доступу до інтернету по Wi-Fi.

comments powered by Disqus
 
Top