ТОП-10 пошукових запитів на OLX

Минулий рік запам’ятався дистанційним і раціональним шопінгом — понад мільйон разів користувачі відправили одне одному товари безкоштовною OLX доставкою, а в топ запитів повернулися споживчі товарні категорії. Що шукали українці на «онлайн-базарі» в 2017?
У 2017 українці інтенсивніше крутили педалі, аніж спінери. Велосипед міцно утримує лідерські позиції загального рейтингу пошукових запитів, в той час як супертрендова, до недавнього часу, дрібничка опустилася на 18 місце.
Користувачі Android активно оновлювали гардероб: половину запитів із верхньої десятки рейтингу склали одяг і взуття. Варто відзначити, що семантичний вибір підкатегорії був дуже широким: тільки серед асортименту взуття покупці знаходили на свій смак «сліпони», «місяцеходи» і навіть «дутики».
ТОП-10 запитів з Android
- Велосипед 14,1%
- Диван 14,0%
- Сукня 13,5%
- Куртка 10,9%
- Квартира 10,0%
- Кросівки 9,3%
- Дитячий візок 8,1%
- Черевики 7,6%
- Ноутбук 7,0%
- Пальто 5,5%
Їх «яблучні» опоненти, власники iDevices, демонстрували абсолютну відданість улюбленому бренду: перші 6 позицій топ-10 зайняли різні моделі гаджетів Apple. Втім, гарно одягнутися намагалися і користувачі iOS — замикають список їх пошуку рітейл бренди: Zara, Nike, Adidas і запит «сукня», який позбавлений будь-якої конкретики.
ТОП-10 запитів з iOS
- iPhone 6 19,3%
- iPhone 7 12,3%
- iPhone 5s 10,5%
- iPhone 9,5%
- iPhone 6s 9,0%
- iPhone 5 8,8%
- Zara 8,5%
- Nike 8,4%
- Adidas 7,0%
- Сукня 6,7%
Власники ПК та ноутбуків проявили несподіваний інтерес до мотоблоків (6 місце) і цілком очікуваний — до телефонів iPhone 6 і 5s (3 і 4 місця). Загалом, їх запити практично ідентичні запитам користувачів Android.
ТОП-10 запитів з Desktop
- Велосипед 17,2%
- Диван 13,0%
- iPhone 6 10,7%
- iPhone 5s 9,5%
- Сукня 9,4%
- Мотоблок 9,3%
- Куртка 9,2%
- Кросівки 8,7%
- Ноутбук 6,8%
- Квартира 6,2%
Одним з найбільш незвичайних дитячих товарів, що має попит, став Бейблейд — популяризована японськими коміксами іграшка-дзиґа.
Найпопулярнішими в пошуку брендами стали Adidas, Nike, iPhone і Samsung, у той час як Sony продовжує втрачати позиції. У завзятому протистоянні японська марка випередила собаку Хаскі, але посіла лише 89 місце в рейтингу.
Бюджетні девайси та аксесуари склали ТОП у користуванні послугою OLX доставка: середня вартість товарів, що відправлялися, склала 454 грн. За територіальним розподілом, здебільшого покупцями виявилися жителі невеликих міст (58%). Продавці ж, навпаки, локалізувалися переважно в мільйонниках.
В цілому, українці стали витрачати більше грошей в онлайні: середній чек у категоріях споживчих товарів у порівнянні з 2016 роком збільшився на 7% і склав майже 1300 грн.