Штучний інтелект, безпровідні технології, літаюче таксі… ТОП споживчих трендів 2018 року

Штучний інтелект, безпровідні технології, літаюче таксі… ТОП споживчих трендів 2018 року

Ericsson ConsumerLab представили результати дослідження «10 найпопулярніших трендів серед споживачів». Опитавши понад 5000 «просунутих» користувачів сучасних технологій у різних містах світу (серед яких Лондон, Мехіко, Москва, Нью-Йорк, Сан-Франциско, Сан-Паулу, Шанхай, Сідней та Токіо, Йоганнесбург), спеціалісти відзначили 10 найпомітніших тенденцій.

За свідченням соціологів, результати представляють приблизно 30 млн людей, однак їх можна вважати такими, що визначають світові тренди і вектори. Один із найважливіших запитів користувачів – очікування від цифрових пристроїв людської реакції. Наприклад, розпізнавання жестів, інтонації голосу, міміки, реагування на дотик…

Отже, ТОП-10 споживчих трендів 2018 року, за версією Ericsson ConsumerLab:

1. Тіло як інтерфейс

Більшість користувачів інтелектуальних голосових помічників розраховують на можливість використання жестів, емоцій, інтонацій голосу і дотиків для взаємодії з пристроями. Дві третини опитаних вірять у те, що приблизно за три роки з гаджетами можна буде спілкуватися так само, як із людьми.

2. Розширені можливості слухання

Виробники смартфонів прибирають звичні роз’єми для навушників, змушуючи користувачів переходити на використання бездротових. 81% опитаних вірять, що вже за п’ять років навушники можна буде не виймати з вух навіть для підзарядки. 63% користувачів хочуть, щоб навушники мали функцію перекладу з однієї мови на іншу в режимі реального часу, а 52% бажають, щоб вони блокували хропіння членів сім’ї.

3. Вічні новачки

30% опитаних не встигають стежити за розвитком технологій, і це викликає в них стрес і відчуття безпорадності. Однак при цьому 55% відзначають, що саме нові технології дозволяють отримувати нові знання, необхідні їм для роботи. Особлива роль належить інтернету: на думку 46% респондентів, він дозволяє як швидко отримувати нові знання, так і скоріше забувати вивчене.

4. Соцмережі перетворюються у ЗМІ

Соціальні медіа, що починалися як майданчик для спілкування, все частіше використовуються для трансляції особистих думок користувачів з великим числом підписників. 55% опитаних впевнені в тому, що соцмережі використовуються для просування ідей і думок в інтересах тієї чи іншої групи впливу. Приблизно половина респондентів вірить, що штучний інтелект можна використовувати для перевірки достовірності новин і фактів, які з’являються в соціальних мережах.

5. Занадто розумна реклама

40% користувачів готові терпіти рекламу в обмін на безкоштовні послуги, а 60% хочуть блокувати небажану рекламу за допомогою штучного інтелекту. Тим часом, технології доповненої віртуальної реальності, що використовуються в рекламі, з часом можуть замінити собою рекламовані товари і послуги. Наприклад, може статися так, що людина буде задовольнятися добре зімітованим віртуальним пляжем замість поїздки на справжнє море.

6. Дивацтва спілкування

50% опитаних вважають, що неможливість відрізнити людину від робота здається їм дивною і лякаючою перспективою. 40% також з побоюванням ставляться до того, що смартфони зможуть реагувати на настрій користувача.

7. Святкове життя

32% опитаних, серед яких студенти, вважають, що їм не потрібна робота як сенс життя. 40% хотіли б, щоб замість них працювали роботи. 49% висловили інтерес до базового доходу, а третина вважає нормальним не працювати до тих пір, поки у них є хоча б мінімальні засоби до існування.

8. Життя у фотографії

Половина опитаних хоче мати смартфони, що знімають фотографії в 3D. На думку 75% респондентів, за 5 років технології віртуальної і доповненої реальності дозволять заново проживати сфотографовані на телефон моменти. Для повноти відчуттів 55% користувачів AR і VR хочуть мати рукавички або взуття, що дозволить взаємодіяти з віртуальними об’єктами, що зображені на фотографії.

9. Літаючі таксі та велосипеди

Дорожній трафік − проблема всіх мегаполісів, і вирішити її споживачі сподіваються за допомогою літаючих таксі: інтерес до цього засобу пересування проявили 40% опитаних. 39% вважають, що в їхньому місті необхідні спеціальні повітряні дороги для дронів і літаючих засобів пересування. Правда, при цьому 38% побоюється падіння дрона на голову.

10. Заряджене майбутнє

Необхідність мати постійний доступ до джерел енергії та інтернету для безлічі користувачів та пристроїв формує потребу в інноваційних джерелах живлення. До того ж, ці джерела повинні бути мобільними. Більше 80% опитаних вважає, що за п’ять років з’являться акумулятори, які повністю вирішать проблему з необхідністю постійної підзарядки пристроїв.

Система Orphus
comments powered by Disqus
 
Top