Bosch придбає американську компанію, що спеціалізується на автоматизованому управлінні будинками

Bosch розширює свій міжнародний бізнес за рахунок комплексних послуг для комерційних будівель - стратегічного напрямку росту для сектора Будівельні технології та Енергетика. Climatec, дочірній підрозділ Bosch з головним офісом в США (Фінікс, штат Арізона), придбала компанію Skyline Automation. Ця компанія, що спеціалізується на автоматизованому управлінні будинками та інтеграції систем, пропонує послуги з монтажу та підключення різних інженерно-технічних систем у будівлях. Автоматизація управління будівлею дозволяє скоротити споживання енергії на 40%. Обсяг сукупних продажів компанії Skyline Automation, яка розташована в м. Кліфтон (Нью-Джерсі) і має в штаті всього 40 співробітників, в 2015 р. склав 12 млн доларів. Компанія Climatec, що пропонує послуги з управління будинками, була придбана Bosch в 2015 р. і до цього часу здійснювала діяльність тільки на заході США.
Мережеві рішення дозволяють впроваджувати нові бізнес-моделі та послуги
Мережеві технології відкривають перед Bosch безліч нових можливостей для діяльності в секторі будівельних технологій та енергетики, особливо в сфері послуг. За оцінками експертів світовий ринок технологій для інтелектуальних будівель, який сьогодні становить близько 6 млрд доларів, до 2021 р. виросте до 25 млрд, що означає щорічне зростання на 34%. Величезною перевагою Bosch є багатий портфель бізнес-рішень в галузі розробки та впровадження послуг для світу мережевих технологій, а також великий досвід в розробці програмного забезпечення і використанні датчиків.
Будівельні технології та Енергетика компанії Bosch включає в себе напрямки Термотехніка, Системи безпеки і Сервісні рішення, а також дочірні компанії Smart Home і Energy Storage Solutions. У 2015 р. оборот сектора Будівельних технологій та Енергетики склав 5,1 млрд євро.
Сервісні рішення: щорічне зростання обороту на 15%
Підрозділ сервісних рішень, створений на початку 2016 р. демонструє значне зростання. Близько 7600 співробітників забезпечують послуги зв'язку, дистанційний моніторинг будівель і промислових об'єктів, а також відповідають за підвищення рівня безпеки вантажних і легкових автомобілів на всіх етапах логістичних ланцюжків. Наприклад, служба Secure Truck Parking дозволяє забронювати через Інтернет місця під охороною для паркування вантажівок в пунктах відпочинку до виїзду на маршрут. Від імені виробників автомобілів відділ сервісних рішень надає службу автоматичних екстрених викликів eCall та консьєрж-сервіс. У 2015 р. відділ сервісних рішень Bosch відповів більш ніж на 120 млн звернень клієнтів в 14 країнах світу від імені більш ніж 1000 компаній - це на 30 млн більше, ніж в 2013 р. За прогнозами Bosch, зростання обороту Сервісних рішень становитиме близько 15 % на рік.
Розумні будинки: потенціал світового ринку складе 10 млрд євро
Розвиток мережевих технологій в розумних будинках робить життя простіше і позбавляє мешканців від нудних рутинних завдань. За прогнозами маркетологів, вже в 2017 р. потенціал світового ринку розумних будинків досягне 10 млрд євро. До 2020 р. такими інтелектуальними рішеннями будуть обладнані близько 230 млн господарств (тобто 15% всіх будинків в світі). З початку року Bosch об'єднала всю свою діяльність в цьому напрямку під дахом компанії Robert Bosch Smart Home GmbH. Компанія пропонує просте і надійне рішення для розумних будинків - систему Bosch Smart Home. На виставці IFA 2016 компанія Bosch представила свої нові продукти, включаючи мініатюрну камеру для кругового огляду приміщень і розумну димову сигналізацію, яка також спрацьовує в разі злому і вимірює параметри якості повітря.
Провідний постачальник інтелектуальних рішень для опалення
Bosch вже продала більше 210 000 одиниць продукції на основі мережевих технологій і стала основним постачальником інтелектуального нагрівального обладнання, яке забезпечує високу зручність, енергоефективність, безпеку і якість обслуговування. На порталі HomeCom фірми по установці обладнання можуть знайти детальну інформацію про нагрівальні системи за допомогою мережі, які придбали їх клієнти, включаючи список несправностей і їх можливі причини. Кінцеві користувачі можуть отримати точні відомості про свою систему опалення, а також дані про споживання і індивідуальні рекомендації по економії енергії. Спільно з British Gas компанія Bosch розробила мережеву службу Boiler iQ. Вона дозволяє British Gas цілодобово вести дистанційний моніторинг систем опалення своїх споживачів у Великобританії. Як тільки система реєструє проблему, вона автоматично направляє на смартфон користувача запит на візит фахівця. У той же час обслуговуючий фахівець отримує всі необхідні дані для усунення неполадки. На цьому ринку Bosch веде бізнес в трьох напрямках: системи опалення для житлових будинків, побутові водонагрівачі та системи опалення та кондиціонування повітря для комерційних і промислових будівель. У всіх цих сегментах Bosch демонструє впевнений розвиток і планує зростання з випередженням ринку.
Зростаючий ринок інтелектуальних технологій відеоспостереження: більше ніж просто зйомка
Сучасні камери не просто записують зображення: вони реєструють швидкість і напрямок руху, кольору і багато іншого. Охоронець, якому доводиться протягом багатьох годин спостерігати за відеорядом на декількох моніторах, легко може пропустити щось важливе. У такій ситуації корисно, якщо камери мають інтелектуальні функції і здатні самі привернути увагу охоронця, якщо хтось перелазить через паркан або викрадає твір мистецтва. Це можливо завдяки інтелектуальному аналізу відеоданих. Сучасні камери Bosch обладнані цією технологією в стандартній комплектації. Вони розпізнають грабіжників і багаж, залишений без нагляду, підраховують кількість людей в натовпі і включають сигнал тривоги у разі пожежі. Інтелектуальні алгоритми, на які спирається ця технологія, спершу використовувалися тільки в найскладніших і дорогих моделях камер, які ставили в таких критично важливих місцях, як аеропорти і урядові будівлі. В цьому році Bosch пропонує повний пакет аналітичних функцій (Essential Video Analytics) також в камерах середнього цінового сегмента, що робить це рішення привабливим для нових цільових груп, наприклад готелів і роздрібних магазинів. Така система швидко і легко обробляє величезну кількість відеоданих, витягуючи життєво важливу інформацію. Передача тільки значущих зображень істотно знижує вимоги до пам'яті та навантаження на мережу - а значить, і експлуатаційні витрати.