За підсумками першого півріччя 2017 року продажі TP-Link в Україні зросли на 33%

За підсумками першого півріччя 2017 року продажі TP-Link в Україні зросли на 33%

У порівнянні з результатами аналогічного періоду 2016 року продажі пристроїв TP-Link на українському ринку демонструють впевнене зростання.

За підсумками першого півріччя 2017 року продажі TP-Link на українському ринку збільшились на 33% в грошовому еквіваленті та на 44% - в кількісному. Доля компанії на українському ринку мережевого обладнання в сегменті SOHO не змінилася і залишається стабільно високою.

Однією з найбільш яскравих тенденцій поточного року стало стрімке зростання продажів маршрутизаторів TP-Link Archer з підтримкою стандарту 802.11ac. За перше півріччя 2017 року продажі цих пристроїв зросли на 185% відсотків у грошовому еквіваленті та на 200 відсотків у кількісному. Ці показники вказують на те, що споживачі все частіше звертають увагу на технічні характеристики Wi-Fi роутерів і прагнуть придбати сучасні пристрої, які забезпечать вискоку швидкість з’єднання та стабільну роботу підключених пристроїв протягом багатьох років. Не менш цікавим є факт покращення реалізації підсилювачів сигналу Wi-Fi мережі, про переваги яких дізнається все більша кількість українських користувачів: у порівнянні з першим півріччям 2016 року іх реалізація зросла на 46 відсотків у грошовому еквіваленті та 53 відсотки в кількісному.

Також українське представництво TP-Link відзначає  зростання попиту на пристрої, які є частиною концепції розумного будинку. Перш за все мова йде про Wi-Fi розетки HS100 та HS110, а також про енергозберігаючі Wi-Fi лампи LB100, LB110, LB120 та LB130. Втім такий інтерес є частиною світової тенденції, яку спричинило бажання користувачів заощаджувати кошти на електроенергії та перетворити взаємодію з побутовими пристроями на захоплюючу пригоду.

Система Orphus
comments powered by Disqus
 
Top