Спробуй Cisco Spark!

Спробуй Cisco Spark!

Світовий бренд в сфері комунікацій Cisco пропонує всім бажаючим отримати безкоштовну підписку на свій хмарний продукт для сумісної/спільної роботи ­– Cisco Spark.

Повний перелік доступності сервісу

Подібно до свого старшого брата  - Cisco Jabber, новий клієнт доступний на будь-якій платформі (Windows, Мас/iOS, Android). Зокрема можна скористатися і полегшеною веб-версією клієнта - web.ciscospark.com/.

Інтерфейс програми розроблено у полегшеному стилі, де всі комунікації відбуваються у двох можливих комірках для спільної роботи: персональні `Tet-a-Tet` у розрізі контактів (People) та групові – Spaces, такий собі віртуальний простір. Цей простір в свою чергу може містити кілька різних робочих груп - команди. Такий підхід дозволяє чітко розмежовувати роботу по кільком спільним проектам у різному складі (наприклад, нарада з технічних питань проводиться з інженерами, а фінансові перемовини – з відділом продажу, тощо).

Обмін повідомленнями та медіа-контентом (Messaging)

Звичний чат, що дозволяє обмінюватися текстовими повідомленнями, копіювати медійний контент, робити оперативні зрізи екрану (Screen Capture). З точки зору форматування, є невеликий набір функцій динамічного маркування (Markdown), що досить легко запам‘ятати для повсякденного використання.

Головна перевага цього хмарного рішення - доступність та безпека збереження інформації: все що одного разу було написано в спільній теці - буде доступно для всіх його учасників в любий час і з будь-якого пристрою, що під'єднано до сервісу. Звісно при видаленні спейсу - зміст буде також видалено. При цьому, любі комунікації шифруються.

Дзвінки (Calling)

При виборі цієї функції активується саме відео-дзвінок. Якщо в межах кімнати, де відбувається дзвінок, розміщено окрему відео-систему чи персональний відео-термінал, що також під'єднані до хмари Spark, комунікатор надає можливість виконати виклик чи перевести активний дзвінок з використанням терміналу (працює це подібно до такої передової технології, як Proximity by Cisco з використанням ультразвуку). Додатково, при наявності в організації діючої інфраструктури Cisco Communication Manager , можна налаштувати дзвінки між хмарними абонентами та стаціонарними внутрішніми телефонами в межах локальної корпоративної мережі (потрібна відповідна підписка на гібридні сервіси від Cisco).

Кімнати переговорів (Meeting)

Якщо кількість учасників спільного простору (Space) більше двох, стає доступним режим проведення конференцій. Можна запланувати зустріч та скоординувати запрошених гостей, як долучитися до кімнати переговорів. Для приєднання до конференції пропонується звичайне URL посилання та SIP адреса для дзвінка з окремої відео-системи (наприклад, 8878562044@meet.ciscospark.com).

Дошка (Whiteboard)

Наслідуючи класичні кімнати для переговорів з відповідними атрибутами, у віртуальній комірці можна також обрати той чи інший колір олівця та відтворити свої ідеї на спільній дошці для малювання. У поєднанні з топовим рішенням від виробника - Cisco Spark Board, проведення спільної роботи над документами переходить на зовсім інший рівень!

Контакти (People)

Звичайна адресна книжка, де можуть бути відтворені як корпоративні адреси, так і сторонні контакти. При цьому, якщо користувач ще не долучився до сервісу на сторінці ciscospark.com, на його адресу електронної пошти надійне таке запрошення.

Медіатека (Sharing)

Ця секція дозволяє переглядати всі документи чи медійні файли, що були поширені у відповідній спільній комірці. Крім того в партнерському портфелі Cisco є багато різних додатків та продуктів інтеграції зі сторонніми рішеннями, як-то OneDrive, Google Drive, DropBox та інші.

Всі матеріали спільної роботи зберігаються на сервері та доступні у будь-який час по її завершенні. З точки зору безпечних комунікацій, то головною фішкою продукту є роздільне зберігання ключів шифрування від конфіденційного контенту, а тут весь вміст комунікацій шифрується за допомогою інфраструктури відкритих ключів (PKI, детальніше в документі). У продвинутих тарифних планах стає доступним локальний сервіс (On-Premis), що відповідає за керування всіма етапами роботи комунікатора з ключами безпеки в організації.

Обмеження безкоштовної підписки стосуються головним чином спільних дзвінків – до 3 учасників (детальніше), відсутністю можливості проведення WebEx конференцій та інтеграції з локальною інфраструктурою.

З переваг платних тарифних планів можна назвати збільшення аудиторії для спільних перемовин (тариф М2 – до 25 учасників, М3 – до 200, детальніше), можливість проведення веб-конференцій WebEx та додатковий набір адміністративних опцій (як то інтеграція з корпоративними каталогами користувачів, локалізований трафік для внутрішніх комунікацій, тощо).

Запрошуємо всіх бажаючих до активного використання хмарних рішень від світового бренду комунікацій! Ми можемо запропонувати компаніям прийняти участь у тестуванні корпоративних тарифних планів та готові надати окремі пристрої для більшої наочності: uc@erc.ua, +380(44) 230-34-74

Система Orphus
comments powered by Disqus
 
Top