Огляд HPE Service Manager 9.5: інноваційна автоматизація процесів ІТ

Огляд HPE Service Manager 9.5: інноваційна автоматизація процесів ІТ

Представляємо огляд нової версії HPE Service Manager 9.5 – одного з найактуальніших рішень в області управління IT (ITSM).

Поточний реліз HPE Service Manager 9.5 компанії Hewlett Packard Enterprise - це абсолютно нова та інноваційна платформа для автоматизації процесів ІТ. Рішення НРE сертифіковане по 11 процесам (джерело PinkVERIFY). Рішення HPE Service Manager є ключовим компонентом для розвитку служб ІТ та наступною інтеграцією з такими рішеннями як: Управління конфігураціями та Потужностями, Управління Активами, комплексний Моніторинг, Проектний Офіс, Управління Життєвим Циклом Додатків і т. д.

Завдяки своїм технологічним особливостям, рішення компанії НРE є високопродуктивним та відмовостійким. Дане рішення добре зарекомендувало себе у високонавантажених інсталяціях із загальною кількістю одночасно працюючих користувачів до 7000 чоловік.

HPE Service Manager надає будь-який вид доступу для кінцевих користувачів. В їх розпорядженні є повнофункціональний веб-інтерфейс, доступ з мобільних пристроїв і планшетів, доступ через пошту або через портал послуг. Так само може бути налаштована IP-телефонія і SSO. Важливою особливістю та перевагою рішення є відсутність ліцензій для кінцевих користувачів. Для адміністраторів системи передбачений доступ через "товстий клієнт". Крім цього, замовники HPE Service Manager отримують додаткові набори ліцензій на системи PROD, DEV, Hot and Cold Standby абсолютно безкоштовно.

Рішення HPE Service Manager є модульною ITSM системою, розробленою з метою вирішення завдань щодо автоматизації процесів в організаціях. У рішенні передбачені гнучке налаштування процесної логіки, системи оповіщення, розмежування прав доступу і таке інше. Для зручності використання в HPE Service Manager  вбудовано оперативну звітність, а також сучасний інтерфейс користувачів, що втілює в собі всі сучасні технології та тенденції ринку альтернативних аналогічних рішень.

Інтеграційні можливості HPE Service Manager необмежені завдяки двом важливим компонентам:

1) Наявності у компанії НРE спеціалізованої інтеграційної платформи HPE Connect IT, яка містить набір конекторів до найбільш поширених на ринку рішень.

 2) Використання механізмів веб-сервісів.

Для зручності налаштування та оптимізації роботи в HPE Service Manager реалізований наступний функціонал: графічний дизайнер процесів, можливість зберігання сервісно-ресурсних моделей, визначення впливу збоїв та обчислення втрат, спричинених ними, календар змін в рамках організації, налаштування процесів щодо різних змін, проіндексована база знань, гнучке налаштування SLA, автоматизація регламентних робіт, створення завдань та можливість їх прив'язки до фінансової складової, налаштування повідомлень, делегування і т. д. Відмінною особливістю HPE Service Manager є те, що всі налаштування виконуються безпосередньо в системі – без використання сторонніх програмних продуктів, що значно спрощує процес внесення будь-яких змін в конфігурацію системи та її обслуговування.

Інноваційні алгоритми контекстного пошуку неструктурованих даних дозволяють підняти рішення HPE Service Manager на абсолютно новий, який не має аналогів на ринку, рівень. серед альтернативних рішень.

Зазначені технології, а саме:

  • Глобальний пошук
  • Розумне Звернення
  • Спрощене створення інцидентів
  • Розумна Класифікація
  • Автоматична категоризація, оцінка впливу і «призначення звернень» (закріплення за відповідальною в організації особою)
  • Аналітика Гарячих Тем

Швидке вирішення проблем на основі неструктурованих даних дозволяють:

1) Автоматично заповнювати ключові поля на підставі текстового опису заявки користувача. Система в режимі реального часу проводить семантичний аналіз звернення (заявки) користувача та на підставі цих історичних даних заповнює поля автоматично, тим самим надаючи допомогу оператору в класифікації звернення, його пріоритезації, відображенні відповідної послуги та ескалації на найбільш компетентну групу підтримки, скорочуючи час на обробку звернень, відкриття інцидентів та зводячи до мінімуму рівень можливих помилок, пов'язаних з неточностями при створенні звернення і неправильної класифікації.

2) Створювати звернення тільки з використанням прикріпленого файлу. Даний файл може містити зображення з помилкою, яке в свою чергу, буде розпізнано, проаналізовано і класифіковано системою без людської участі. На підставі аналізу текстової інформації, яка міститься у файлі, система сама зробить наступні висновки про помилку: який з компонентів системи є несправним, який рівень критичності в даній ситуації, яка група підтримки несе відповідальність за виправлення даного збою чи несправності і т.д.

Якщо ви хочете отримати додаткову інформацію або маєте запитання щодо HPE Service Manager або будь-яких інших продуктів від HPE, надсилайте ваші запити на software@erc.ua

Система Orphus
comments powered by Disqus
 
Top