Перевтілення легендарного трицикла C5 в Iris eTrike

Перевтілення легендарного трицикла C5 в Iris eTrike

Племінник видатного винахідника 1980-х Клайва Сінклера, розробника гібридного трьохколісного велосипеда C5, продовжив сімейну справу і удосконалив електровелосипед. Новий трицикл отримав назву Iris eTrike і він швидший, безпечніший та зручніший, а тому має всі шанси реабілітувати C5.

Клайва Сінклера був відомою людиною світу техніки 1970 – 1980 рр. Він був автором багатьох популярних технічних новинок того часу, але й погубила його власна розробка – гібридний трицикл  C5. Транспортний засіб з’явився у 1985 році і являв собою трьоколісний велосипед з педалями та слабеньким двигуном. C5 був повністю відкритим, що зовсім не підходило для дощового клімату Великобританії, та майже не розвивав обіцяну виробником швидкість у 24 км/год.

На дорогах трицикл не гарантував повної безпеки, оскільки мав низьку конструкцію, через що водії інших автомобілів попросту не бачили його. Клайву Сінклеру тоді все ж вдалось продати близько 3 тисяч екземплярів, проте закінчилось все провалом і виробництво закрили. Але не зважаючи на фінансову складову проекту, трицикл C5 все ж був революційною ідеєю того часу.

Грант Сінклер, створюючи свій Iris eTrike, врахував всі недоліки C5. Так, Iris eTrike  представлений у двох версіях. Модель ECO оснащена 250-ваттним двигуном, який дозволяє трициклу розганятися до 25 км/год, а також оснащена звичайними педалями. Модель Extreme має потужний 750-ваттний двигун з максимальною швидкістю 50 км/год.

Iris eTrike отримав закритий кузов, через що його можна використовувати у будь-яку погоду. Корпус трицикла виготовлений із поліпропілену, що забезпечує його міцність, а сама кабіна стала вищою та більшою. Грант Сінклер розраховує на успіх власного проекту. 

Джерело: Newatlas

Система Orphus
comments powered by Disqus
 
Top