Остання нагода придбати 3D-телевізор

Остання нагода придбати 3D-телевізор

Бiльшiсть виробникiв телевізорів скорочуе до мiнiмуму плани з випуску нових моделей з 3D-функціями в 2017 році.

Представник LG Electronics повідомив інтернет-виданню CNet, що компанія має намір зосередитися на інших технологіях, в тому числі HDR. Схожий коментар дали і в корпорації Sony: там також заявили про те, що з урахуванням поточних ринкових реалій прийняли рішення відмовитися від випуску новинок з підтримкою 3D. Що стосується Samsung і Philips, то свою відмову від 3D-моделей вони озвучили ще в минулому році. Також не планують нічого нового в цьому сегменті і бренди «другого ешелону», такі як Sharp, TCL і Hisense.

Згідно з підрахунками аналітичної компанії NPD Group, в 2015 році частка 3D-телевізорів на світовому ринку становила всього 16%, а в 2016 році цей показник і зовсім впав до 8%. Частка програвачів Blu-ray з підтримкою 3D-відео також істотно скоротилися - з 25% в 2015 році до 11% в 2016 році.
Експерти пов'язують таку тенденцію з тим, що в даний час споживачам набагато цікавіше такі можливості, як Ultra HD і HDR, а також смарт-функції.

Пік інтересу до 3D-телевізорів припав на 2010 рік і був обумовлений виходом роком раніше фільму «Аватар». Однак повністю завоювати ринок їм не вдалося - вже в 2012 року попит на ТБ-панелі з 3D-функціями став падати.

Система Orphus
comments powered by Disqus
 
Top