Компанія Huawei поділилась результатами 2016 року

Компанія Huawei поділилась результатами 2016 року

2016 рік видався вдалим для українського офісу компанії Huawei – правильна маркетингова стратегія пішла на користь бренду, а ще більшої впізнаваності додав вихід успішного флагмана P9, що супроводжувався яскравою рекламою.

Зустріч з генеральним директором Huawei Україна Чжоу Хаоцзе, начальником департаменту Huawei Consumer BG Кевіном Чжоу та Олександром Іваником, національним тренером і координатором Huawei Україна проходила у київському офісі компанії, де спікери й розказали запрошеним журналістам про те, яким був 2016 рік для українського представництва Huawei та для компанії в цілому.

На 2016 рік компанія нараховує 35 000 власних брендових магазинів та бренд-зон у світі, а продукція Huawei представлена у 149 684 магазинів партнерів. Про успішність компанії свідчить й кількість проданих цьогорічних флагманів P9 – з початку релізу смартфона у світі вже продано 9 мільйонів екземплярів, а до кінця року, як очікують в Huawei, ця цифра збільшиться до 10 млн.

За словами генерального директора Huawei Україна, у нас об’єм проданих смартфонів P9 вичислюється сотнями, що також є хорошим показником для смартфонів у високому ціновому сегменті та при загальному спаді купівельної спроможності українців. І зважаючи на ситуацію на початку 2017 року компанія планує представити на українському ринку смартфони в ціновому діапазоні 6 000 – 7 000 тисяч гривен.

Також в Україні запрацює сімнадцятий в світі дослідницький центр Huawei, який займатиметься технічними розробками та вивченням ринку. Прояснили ситуацію спікери  і щодо того, коли і які смартфони першими отримають новий Android 7 – власники Huawei P9 вже до кінця року отримають оновлення.

 

Система Orphus
comments powered by Disqus
 
Top