Huawei продовжує утримувати третє місце серед виробників смартфонів

Huawei продовжує утримувати третє місце серед виробників смартфонів

Глобальні звіти ринку смартфонів від Strategy Analytics, GFK, International Data Corporation (IDC), Kantar Worldpanel ComTech, Canalys за другий квартал 2016 року показали, що компанія продовжує утримувати третю позицію серед виробників з часткою ринку 9,4 %. Високі результати зумовлені зростанням та динаміці Huawei Consumer Business Group, якій вдалося поставити 32,1 млн одиниць продукції в 2-му кварталі 2016 року і в той же час скоротити розрив з одним із лідерів сегменту – компанією Apple.

За попередніми даними IDC, виробники смартфонів в цілому поставили 343,3 млн пристроїв по всьому світу в 2-му кварталі 2016 року. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року, коли виробники поставили 342,4 млн смартфонів, показники зросли всього лише на 0,3%.

Згідно зі звітом GFK, Huawei входить у трійку світових виробників смартфонів, займає перше місце на китайському ринку смартфонів. При цьому компанія продовжує розвиватися на європейському високотехнологічному ринку. У червні 2016 року Huawei досягла грандіозних показників на ринках ключових країн Північної Африки та південної частини Тихого океану.

За останніми даними Kantar Worldpanel ComTech, Huawei є третім за величиною брендом смартфонів на найбільших європейських ринках. Компанія показала зростання на 7,4% у річному обчисленні, піднявши продажі смартфонів на 12,5% в травні 2016 року.

Збільшення частки Huawei при зниженні поставок планшетів

За попередніми даними IDC, у 2-му кварталі 2016 року ріст глобальних поставок планшетів знизився на 12,3%, досягнувши показника 38,7 млн. Для порівняння за аналогічний період минулого року було поставлено 44,1 млн планшетів. П'ятіркою виробників є компанії Apple, Samsung, Lenovo, Huawei і Amazon. Huawei продемонструвала істотне зростання, в той час як поставки Apple та Samsung помітно впали.

Компанія Huawei є четвертим за величиною виробником планшетів. Її поставки зросли на 71% до 2,2 млн одиниць у 2-му кварталі 2016 року, при цьому частка на ринку також збільшилася з 2,9% у 2-му кварталі минулого року до 5,6% за цей же період у 2016 році.

Лідерство в поставках китайських смартфонів

Поставки китайських смартфонів у 2-му кварталі 2016 року збільшилися на 4% – з 105,1 млн одиниць за аналогічний період 2015 року до 109,0 млн. У 2-му кварталі 2016 року компанія Huawei поставила 19,1 млн смартфонів, зайнявши 17,5% частки ринку в Китаї та ставши лідером серед китайських постачальників смартфонів. Другим за величиною постачальником став OPPO з рекордною часткою ринку 13,9%. Vivo, Xiaomi і Apple посіли третє, четверте та п'яте місця відповідно.

На китайському ринку 79,4% смартфонів працюють на Android, більше того – 88% з них є китайськими фірмовими пристроями. У цьому регіоні частка компанії Huawei на ринку була збільшена до 25,6%, а це на 5,9 процентних пунктів вище, ніж у Apple. Такі високі показники свідчать про те, що Huawei впевнено продовжує зміцнювати свої лідируючі позиції на внутрішньому ринку.

Що цікаво, у Китаї мільйони людей користуються продуктами Huawei, і все більше споживачів планують стати їх власниками. Також змінилося сприйняття користувачами вітчизняних брендів в позначка «зроблено в Китаї» вже не вважається символом низької якості. Такому розвитку подій у великій мірі посприяла компанія Huawei, яка стала символом статусності. Саме тому багато китайців пишаються одним з національних брендів, що отримав визнання в усьому світі.  

Система Orphus
comments powered by Disqus
 
Top