1969-й, рік що змінив все. Бренд Sencor

1969-й, рік що змінив все. Бренд Sencor

Компанія Sencor – є виробником побутової електроніки. Заснована в 1960 році , досягла популярності як виробник аудіо електроніки. В 1990-х , коли бренд Sencor прийшов в Європу, вдалось розширити асортимент іншими побутовими приладами.Sencor – бренд , що зберіг зв’язок з давніми японськими традиціями і зумів поєднати їх з сучасними технологічними трендами в комфорті, сучасному житті , емоціях, індивідуальності і розвагах. Бренд добре відомий в багатьох товарних групах завдяки дизайну, інноваціям і зручності.

Історія

1969-й, рік що змінив все. Бренд Sencor

Історія бренду Sencor почалась десь за 20 років до виникнення самого бренду. В післявоєнні роки Японія шукала шляхи розвитку розваленої економіки і одним з рішень була закупка технологій і ноу хау в розвинутих країн Європи і США. В цей процес уряд вкладав міліони доларів. Відновилися відомі довоєнні виробники електроніки Panasonic, Hitachi, Sharp , з’явились нові гравці - Sony, Akai, Sanyo, Aiwa, і в 1969р - Sencor. Це були 60-ті, час революційних змін в світі і в світогляді людей , зміни в японській електроніці природньо влились в світові тенденції і почали захоплювати світовий ринок.
1969-й, рік що змінив все
Роб Кіркпатрік назвав 1969-й як «Рік що змінив все». Американці висадились на Місяці. Народився Інтернет, перший комп’ютер було під’єднано до мережі. Було в перше трансплантовано серце. Демонстрації проти війни у В’єтнамі вилились в кульмінаційний фестиваль Вудсток.Зародився Панк рух.  І в цей стрімкий час в Японії було зареєстровано Sencor . Бренд тисячі сердець (SEN в япронській мові  1000, COR в латинській серце ). Кожен робітник повинен вкласти своє серце у свій виріб. Хоробрі серця додали сміливі ідеї до традиційної японської педантичності і охайності.Маленьку червоне сонце  (літера "O") додали в логотип.Це є один з найважливіших символів в Японії , сонце,  що сходить над землею.Для Sencor,  "червона крапка" була такою важливою відзнакою світового бренду з абсолютною якістю , як скажімо синя крапка (blue dot) в лого  Blaupunkt, що теж вийшов на ринок в той час.

1970-ті - експансія

1969-й, рік що змінив все. Бренд Sencor

Світ переживав нафтову кризу в 1970-х , проте японські виробники електроніки продовжували впевнений ріст.Sencor  був одним з них. Ріст популярності забезпечила висока якість виробів, оскільки вона є абсолютно важливим параметром для споживача електроніки. Також Sencor додав орієнтир на інновації і різноманітність , оригінальний дизайн і різнобарвність. Sencor зфокусував  зусилля на виробництві продукції для реальних людей, не снобів. Компанія через Азію і Європу змогла завоювати ринки всіх п’яти континентіт .Sencor  касетний плеєр і автомобільне стерео були хітами в Великій Британії і швидко захопили всю Європу. Великим тріумфом було представлення Sencor швидше за інших  мультиполосного стерео в 1972 р. Sencor швидко впроваджував і інші революційні технології функцію "реверс" в касетному плеєрі , дво-касетний програвач з функцією запису, чи мобільний Hi-Fi – один з перших партативних Hi-Fi систем обладнаних Dolby NR® системою подавлення шумів. Sencor започаткував  в країнах Європи як клас  - автомобільне стерео з касетним програвачем.

1990-ті – похід на Європу

1969-й, рік що змінив все. Бренд Sencor

В 1990 –х Sencor став європейською компанією. Керівництво в Європі, виробництво  Азії і Європі. Лого  Sencor змінилось, але бренд продовжує дотримуватись звичних японських традицій якості взятих при заснування компанії . Бренд Sencor поєднав традиційну японську якість і європейську кмітливість ведення бізнесу . І якщо хтось скаже , що в бізнесі немає місця емоціям , він точно помиляється.

Система Orphus
comments powered by Disqus
 
Top