Ідеї для startup iнтернет-магазинів електроніки і побутової техніки. П’ять альтернатив популяризації

Ідеї для startup iнтернет-магазинів електроніки і побутової техніки. П’ять альтернатив популяризації

Є багато ідей, як завоювати прихильність покупця і виграти перегони і конкуренцію з іншими Інтернет-магазинами, що як і ви пропонують електроніку чи побутову техніку. Звичайно стаття не дасть покроковий алгоритм досягнення успіху, але може посіяти зерна зацікавлення до удосконалення процесу веб-торгівлі.

Як варіант, можна почати з такої ініціативи

Створіть магазин вільний від товарів китайського виробництва

Ідею можна застосувати як для Інтернет-магазину, так і для реальної торгової точки. Тобто позиціонуєте себе , як площадка що гарантовано продає товари, зроблені (зібрані) за межами Китаю. Хоча сміливо можна експерементувати з ассортиментом і настроями покупців і робити полиці вільні від товарів з Індії, Ірану чи Росії. Зрозуміло, це потрібно робити головним гаслом власного бренду, а може, навіть і назвою (щось на кшталт «Kitaya.net» чи «matreshki.net»).

Відзначимо що перевіряти побутову техніку на предмет місця виготовлення тут доведеться дуже старанно й ретельно – часто техніка західних, російських та українських брендів, зібрана в Китаї, навіть штрих-коди має не китайські, а підступно взяті по країні реєстрації бренду або країні реєстрації компанії. Приміром, деякі електрочайники маркуються українським «482» при тому, що збираються таки в Китаї. Не можу втриматись і не згадати , що на складі ERC є ноутбуки Futjitsu, які чітко підпадають під формат, оскільки вироблені в Німеччині і Японії.

Висвітлюйте на видному місці адреси сервіс-центрів бренду, що продаєте

В інтернет-магазині на кожній сторінці з кожним товаром створіть великий банер «сервіс-центри даного бренду», що веде на реальний робочий ресурс-список таких центрів, авторизованих виробником – зрозуміло, з адресами і телефонами (банер може відразу показувати загальну чисельність сервіс-центрів в вашому місті чи по всій країні).

Якщо бренд досить новий і спеціалізованих центрів у нього немає або їх немає в місті даного користувача, банер повинен відразу показувати: «авторизованих сервіс-центрів немає» (хоча, звісно, краще б вам таку продукцію і не закуповувати).

Багато покупців вже напевне мають історії з поламанами пристроями і спілкування з СЦ.Тому ця стратегічна турбота про користувача буде оцінена відвідувачами. Крім того, врахуйте, що згодом при поломці купленого товару вони, швидше за все, підуть шукати адреси сервіс-центрів на ваш сайт – оскільки запам'ятають, що такий список був саме на ньому. І можливо, паралельно куплять на ньому і ще щось нове, наприклад, під впливом жовтого значка « акція» чи «знижка». У реальній торговій точці подібні списки сервіс-центрів можна роздруковувати і вішати поруч зі стендами з товарами.

Створіть шкалу сили інтенсивності запаху пластмаси чи сили звуку для кожної одиниці товару

Як відомо, у пилососів, пральних машин та іноді у фенів гучність роботи в децибелах є важливим показником, який уважно вивчається кожним покупцем. Але на електрочайниках, витяжках, посудомийних машинах ви цього параметра не знайдете в документації – хоча покупці чайників, витяжок і посудомийок (судячи з відгуків на форумах) також приділяють силі звуку роботи приладу велику увагу.

Не шкодуйте коштів на прилад, що показує гучність приладу, зафіксуйте цей параметр для різних режимів роботи – й вивісіть на сайті вашого інтернет-магазину в характеристиках товарів (не забувши і налагодити фільтр і сортування однорідних товарів за рівнем гучності їх роботи).

Для запаху пластмаси (й інших матеріалів) при першому-другому використанні товару – придумайте власну суб'єктивну «шкалу експертів магазину», оцініть так запах – і також подайте цю оцінку в характеристиках і відеоглядах товару.

Також можете зважити товари, у яких маса не вказана в документації – і дайте цей параметр на сторінці кожного товару.

Нарешті, для тих-таки електрочайників відстежте час у секундах та десятих частках секунди від явного закипання води до вимкнення чайника (як при максимальному та середньому, так і при мінімальному навантаженні) та опублікуйте це число на сайті й у відеоогляді даного товару.

Створіть ютюб-канал і демонструйте власні ролики про кожну одиницю товару

Не шкодуйте коштів на професійну відеокамеру, освітлення й зарплату творцеві відеороликів. Робіть короткі – на 100 секунд або менше - ролики, що показують кожен товар, що продається - в роботі, в інтер'єрі. А коли на вашому ютюб-каналі з'явиться перший десяток роликів, нехай ваші маркетологи бомбардують виробників пропозиціями про створення з вашим магазином спільних відеопроектів (відеоогляди, відеорецензії на товари) за їх, виробників, гроші. Таким чином, ваша компанія отримає нове альтернативне бізнес-джерело.

Публікуйте історію бренду, статті та детальну інформацію

Пошук псевдоіноземних брендів побутової техніки, насправді створених у 1990-ті й 2000-ні роки в Росії й Україні, став досить масовим хобі, що живиться вже чималим числом публікацій. Тому ваші продажі підуть вгору, якщо зі сторінки кожного товару можна буде перейти на сторінку публікацій про кожен бренд. На цій сторінці ви можете вішати про даний бренд як тексти «власного виробництва» на основі даних вікіпедії й узагалі інтернету – так і гіперпосилання на різні статті, огляди, «викриття» в діловій пресі. Іншими словами , інформаційна відкритість і прозорість – наше все!

Дякую ресурсу за ідеї, і напевне вони б мали запалити багато нових ще більш сміливих чи стриманіши, але все ж рухів до реалізації задумів.

Система Orphus
comments powered by Disqus
 
Top